Salut.Daca nu ma insel semnul este pentru contolul stabilitatii.Cand iti indica in bord acel semn inseamna ca nu il ai activat. Daca pleci dupa loc brusc(de obicei la masinile cu tractiune spate) acel semn palapie si incearca sa te mentina, sa nu derapezi.
Bafta!
Deci ce trebuie sa fac ca sa nu imi mai apara semnul? am masina de 7 ani si nu mi-a aparut niciodata semnul ala in bord.
Nu pot da un verdict clar, trebuie sa fi la locul de fata parerea mea.Dar daca vrei sa stii concret du-te la un service-tester (ti-am spus mai sus daca mergea normal care erau simptomele)
Daca ai facebook recomand: https://www.facebook.com/groups/vwgolf/
Ti se dezactiveaza ESP-ul, problema des intalnita la Golf 4.
Daca nu ma insel, ai buton pentru el pe consola centrala a bordului, sub gurile de dirijare a aerului. Apasa-l de cateva ori, poate isi revine.
Intelegeti si voi, ca VW face masini de pensionari, n-au absolut nici o treaba cu condusul sportiv.
ESP-ul ala o fi functionat el pe cand era masina in garantie, acum, cand golfurile 4 au peste 10 ani, in oricare te-ai urca, daca pleci nervos de pe loc, sau intri cu viteza intr-o curba in conditii de derapaj, ESP-ul da eroare. Asa fac toate cu care am mers. Un prieten are G4 si numai din diagnoza isi poate activa ESP-ul (cand e stins becul ala e activat, cand clipeste lucreaza, cand sta aprins e dezactivat din buton sau a dat eroare), si tine pana la prima pierdere a aderentei.
Ori mergi frumos, ori iti cumperi masina!
Vw masina pentru pensionari? Inseamna ca dacia si renault face masini pentru morti
Da este destul de des intalnita aceasta problema, am prieteni care au aceasta "eroare" in bord si care nu au
Depinde de la masina la masina
Cel mai misto e sa n-ai deloc nici ESP nici ABS. Sa inveti sa conduci cu adevarat o masina. Nu e ok sa stii doar sa dai din pedale si sa abordezi virajele la fel indiferent de conditiile meteo. Mare parte din soferii care au condus doar masini tehnologizate pana-n gat au iesit din decor cand au trebuit sa conduca o masina clasica. Asta sau au mers pe sosea cu 80 la ora de frica ca se aude tot si simte tot.
Calitatile de sofer ti le pui mult mai bine in evidenta la volanul unui Logan decat la volanul unui vw. Cine e in stare sa conduca Logan merge fara nicio problema si cu vw, invers apar probleme. Sofer adevarat esti cand stii sa mergi cu orice masina, indiferent ca o ia vantu sau pleaca in curbe.
Corect! Daca esti sofer adevarat, trebuie sa stii sa mergi de la o banala dacie pana la orice alta marca de renume
La confort, electronica si chiar stabilitate, Renault e mult peste Volkswagen. Dacia... e Dacie dintotdeauna, si asa va ramane. Nu-s chiar de morti, ci tot de pensionari, agenti de vanzari, taximetristi... Sa se miste, si sa nu ploua in ea, asta e ideea.
Culmea, eu de cand invatam sa conduc, am condus diferite masini, de la Dacii de toate felurile, pana la masini cu ESP, ABS, servo si altele.
Totusi, tot de cazanele cu toate comenzile 'pe direct', m-am indragostit. Cand conduc ceva cu control al tractiunii (functional, nu un VW), preocuparea mea e sa testez sistemul ala, sa vad daca e mai bun decat un om, nu sa ma ascund in spatele lui
Sunt mai eficiente decat orice sofer, dar tot ma enerveaza.
De la renault iti spun sincer si sigur ce masini sunt stabile(ok spre foarte bine), megane si laguna(in special laguna).La electronica la fel, te asigur ca nu e mai tare, adevarat a fost "reno" mai tare ca vw la electronica in anul 2005-2006 dar in 2014 nu.La stabilitate garantez ca nu-s mai bune la fel si comfort.Iti spun sincer azi am venit din cluj, si m-am tinut dupa un laguna, se tinea excelent de bine pe curbe dar un golf 4 a trecut si de mine si de el dupa care m-am oprit in parcare cu omu` ala care conducea renou` a zis(era in blana) ca e de firma si se tine excelent de bine pe curbe dar nu mai bine ca un golf si passat, a zis ca el lucreaza la o firma (si are la firma passat, golf, laguna, a4) si a zis ca cea mai buna tinuta de drum si la toate capitolele a4 dupa care subclasandu-se passatul si golful, laguna.Mi-a spus, toate masinile pe care le-am enumerat mai sus, sunt exceptionale, masina lui personala fiind un mondeo
Apropo de asta, mai ales la golf 4 1.8T si 1.9 TDI sunt "suparate" dupa ce am vazut azi.Masina mea are la 110 cp stock si mergeam usurel nu bagam blana, mergeam undeva la 140-150 (pe unde aveam puteam) ma jur frate ce treceau golfurile diesel de mine pfuai, zic unde mai dau astia viteza ma?
Fiecare cu preferintele lui. Eu nu sunt deloc entuziasmat de VAG.
Fug Golfurile 4, pentru ca motorizarile 1.9 TDI sunt reusite. Dar daca te iei cu benzinarele mici, te joci cu ele. Iar la stabilitate, confort si electronica, raman la parerea mea, nu sunt decat acceptabile. Confortul la unele e sub acceptabil.
Cat despre 'regii soselelor', daca te dai cu un Opel Astra H 1. 9CDTI, in depasiri impingi Golfurile. E drept, CDTI-ul te rupe la intretinere, in Romania.
O masina care fugea cat un G4 TDI si era mult mai avantajoasa e Megane 1.8 16v, cu instalatie GPL. La drum statea 180-190 relaxata, iar confortul interior nu stiu daca il poate egala macar un Audi, desi masina nu era full.
Despre generatiile mai noi de la VW nu stiu prea multe, desi am si lucrat (tinichigerie) la cateva. Pot sa spun doar ca atunci cand deschid usa si privesc scaunele, vad Golful 3 si 4 in ele...
Eu am motor de 1.6 110 cp deci nu e nici mic nici mare.
Urca excelent de bine pana in 160-170, pe depasiri n-am treaba adica ma ajuta foarte mult
motoru` meu face cat 1.6 16v de la renault 1.6 113 cp.La comfort n-am ce sa le reprosez, excelent, la fel si stabilitate.Cum ti-am mai spus, am avut masini de la dacia pana la bmw, incluzandu-l si pe renault.Sincer singurele renaulturi pe care le-as lua ar fi doar Laguna si posibil si megane, in rest nimic, vb de modelu` 2005 pana in 2008-2009, ca megane in ziua de azi e si mic si mai are cateva bube, toti au spus asta (de la navigatie pana la o turbina injectoare, spatiu mic si destul de instabila (nu am zis ca nu e stabila, dar nu poti avea pretentii la stabilitate) e buna doar pentru o femeie sau pentru oras.
Cum am zis, tine de gusturi. Eu in majoritatea VW-urilor nu stau deloc bine. In Octavia stateam chiar la fel de prost ca si in Logan ph1.
Am un prieten care are Leon 1.6 16v si se plange de putere, chiar de depasiri se plangea, ca nu are cuplu.
Fiecare cu gusturile lui, si gata.
Nu ma feresc de VW-uri, dar nici nu pot sa zic ca sunt ceea ce nu sunt. ALH-ul si alte cateva motorizari sunt bune la casa omului, in rest sunt facute din topor, ca mai toate masinile din traficul romanesc. Nu poti sa spui ca o singura marca face masini bune si de oras, si de calatorii lungi, si de lux, si de viteza, si de marfa. Fiecare model are plusurile si minusurile lui, fiecare sofer are preferintele lui.
Corect,gusturile nu se discuta.Acum depinde si cat de mult a fost alergata acea masina, cum s-a mers cu ea, stii tu nu are rost sa-ti explic.Depinde de la masina la alta masina, adevarat si eu cunoscu un prieten tot cu 16v leon care e numltumit de ea.I-am dat un pic toledo meu sa vada cum merge, a zis :Ba nu se compara cu a mea ca si putere de nici o culoare, wow ce bine trage " si se vedea pe fata lui ce uimit era
Se dezactivează ESP-ul. Acel pâlpâit te avertizează de asta, ca să nu derapezi.