Aceeasi istorie ca la opelu folosit de parinti in trecut - opel zicea ca era pompa de motorina altii schimbau bujiile si curatau EGR in zadar tot insista dupa cateva zile. Asa ca pompa o fi la tine care costa 2000€ next time cauta masina pe benzina. De cand i-am vazut ca se stresau cu masina pe motorina am zis ca la mine asa ceva nu are ce sa caute. Benzinara nu-mi da probleme deloc
Daca se aprind bujiile atunci alea is de vina sau una din ele.Nu cred sa fie asa o mare problema sa nu-i dea nimeni de cap.Dar acum depinde si la ce serviceuri ai fost.Cand se aprinde check engine ala trebuie sa dea un cod, codu ala daca il stii zil sau te uiti pe net si vezi care este problema.
Asa sa resetezi alea e simplu si normal ca apar iar la loc ca problema nu-i rezolvata.
Pot fi mai multe cauze dar in niciun caz bujiile cum abereaza unii pe aici.
Turbina ar fi prima pe lista suspectilor.
Trebuie verificate urmatoarele: sonda lambda, poate ai doua, nu mai retin exact, egr, dpf si pe ultimul loc bujiile, desi sansa sa fie bujiile e foarte mica, totusi, e diesel, dar sa elimini si aceasta problema.
cel mai probabil cauza se afla intre primele trei, in functie de km si uzura sansele cresc cat mai mult spre dpf.