Chestia e ca o sa platesti in jur de 300e pe an, ca sa prelungesti actele, si nici nu stii daca esti ok. Firmele care se ocupa de inmatriculari de multe ori fac acte false, iar multe din masinile pe bg sunt radiate de fapt. Nu doar odata s-a intamplat sa se organizeze filtre cu Politia Romana in colaborare cu cei bulgari, sa opreasca masinile pe bg, sa le verifice in baza de date bulgareasca si sa constate ca sunt radiate.
Mai bine vinzi/dezmembrezi Golful tau, astfel incat sa scoti vreo 1300e din el minim, apoi mai pui banii de acte pe Bulgaria si iti cumperi un Golf 4 1. 9TDI cu numere RO, dar taxa neplatita, la care faci contract comodat cu proprietarul si il conduci sanatos, si ieftin, avand in vedere ca la comodat se face asigurarea pe proprietarul din acte, care cu putin noroc are peste 40 de ani. Un astfel de Golf cumperi intre 1500 si 2200 de euro, dupa preturile de acum.
Da de ce sa il inscrii la bulgari? sa ne ferim noi restul soferilor care ne platim taxele si impozitele de inca unul cu cazan inscris pe Bg? nu sunt suficiente deja?
Am motivele mele
Motivele fiind ca nu merita sa mai dai taxa de timbru pentru o masina veche de 15 ani, astea sunt motivele tuturor
Taxele pe 'Texas" sunt mari. La trotineta ta 1.6 nu merita, ajungi pe la 300e anual cu toate.
Parerea mea ar fi sa dezmembrezi coaja, si asa nu e nimic de motorul ala. Piesele de Golf 4 se dau ca painea calda. De banii ce ii iei de pe ea, iti cumperi o masina. Mai bine o masina inscrisa RO cu comodat, decat o bomba pe bg la care asigurarea e degeaba.
Inmatricularea in Bulgaria renteaza la limuzinele cu motoare peste 2.0
Nu toti au banii tai, eu nu imi permit sa mai cheltuiesc inca 1000 de euro. timbrul de mediu este de aproape 700 euro plus asigurare 500 pe an pentru ca am 21 de ani, 100 rar-ul, cred ca la bulgari cu 500 faci toata treaba, si nu vreau sa dezmembrez coaja
Daca nu iti permiti sa cheltuiesti inca 1000 de euro pe taxa de timbru inseamna ca nu iti permiti sa intretii o masina. Cand vine vorba de un autoturism vechi de 15 ani tu trebuie sa fii pregatit sa scoti si mai mult de atat din buzunar pentru a-i remedia potentialele defectiuni ce apar in mod normal la o masina veche. Mai bine mergi cu tranvaiui', altfel nu faci decat sa te complici si sa pierzi si putinii bani pe care-i ai.
Chestia e ca o sa platesti in jur de 300e pe an, ca sa prelungesti actele, si nici nu stii daca esti ok. Firmele care se ocupa de inmatriculari de multe ori fac acte false, iar multe din masinile pe bg sunt radiate de fapt. Nu doar odata s-a intamplat sa se organizeze filtre cu Politia Romana in colaborare cu cei bulgari, sa opreasca masinile pe bg, sa le verifice in baza de date bulgareasca si sa constate ca sunt radiate.
Mai bine vinzi/dezmembrezi Golful tau, astfel incat sa scoti vreo 1300e din el minim, apoi mai pui banii de acte pe Bulgaria si iti cumperi un Golf 4 1. 9TDI cu numere RO, dar taxa neplatita, la care faci contract comodat cu proprietarul si il conduci sanatos, si ieftin, avand in vedere ca la comodat se face asigurarea pe proprietarul din acte, care cu putin noroc are peste 40 de ani. Un astfel de Golf cumperi intre 1500 si 2200 de euro, dupa preturile de acum.