| Ionut_Comiza_1997 a întrebat:

Am un VW Lupo din 2000
1. 0MPI(cod motor AUC)și problema e că ieri am mers vreo 10km și acul la apă s-a dus spre linia roșie....eu am zis că e garnitura de chiuloasa, dar după ce am asteptat vreo ora și s-a răcit motorul, am deschis capota și uleiul de pe jojă e normal, nu e ca o spumă..la fel și bușonul de ulei.Atunci eu m-am gândit că termostatul s-a blocat pe închis..deci să fie garnitura de chiuloasa sau termostatul? A da și în urmă cu 3 luni am schimbat distribuția și eu m-am gândit și la pompa de apă, dar nu cred să fie de vină. Vă rog să mă ajutați cu niște răspunsuri. Mulțumesc mult!

2 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Panamax a răspuns:

Pot fi mai multe cauze.
Termostatul, pompa de apa, radiatorul plin de mizerie atat pe exterior cat si pe interior, mai ales ca a facut majoratul.
Garnitura de chiuloasa este ultima pe lista.