Vezi distributia, eventual si compresia.
Daca sunt in regula, ramane doar partea de alimentare/injectie. Ori ti-au fatat iar injectoarele, ori s-a rupt axul cu came (sau vreo prindere), ori nu ajunge motorina cum trebuie, de la cele 40jde oringuri si etansari prost gandite.
Au avut si au foarte multi probleme cu panaramele astea de TDI-uri pompe-duse, da' oamenii sunt mandri de ele, nu prea recunosc
Turbina nu bagă presiune de la 2000 de turații în sus, la ralanti și la mers în gol motorul merge ca și normal.
Si la relanti motorul tremura foarte mult, ca si cum ar merge doar in doua pistoane
Deci - lipsă putere, motorină nearsă, tremurat puternic motor de zici că s-au spart pistoane în el - e că motorul nu mai primește aer de la turbină, adică motorul nu mai e turbo și merge fără aerul și presiunea băgate de turbină.
Mai e ceva - când nu bagă turbina deloc nu merge în ralanti, se oprește motorul, trebuie accelerat ca să nu se oprească motorul, asta când nu se mai învârte deloc turbina.
Turbina se strică așa - mergi cu 100 km/h la 2000 de turații liniștit și dintr-o dată motorul nu mai trage, tremură, nu mai are putere deloc. Oprești mașina și are ce am scris cu turbina care nu mai merge deloc.
Dacă îți moare motorul și când pleci de pe loc - nu mai bagă presiune turbina deloc. La 2000 de turații mașina face cum ai spus cu turbină care merge până la 2000 de turații.