Am aceeasi chestie la masina mea, Hyundai santa fe 2007 2.2 189cp diesel, deci apas acceleratia pana la podea si se duce maine dimineata, abia se simte ca accelereaza, am avut si eu unele zile, dar nu mereu in care imi aparea martorul "check engine". Practic masina tragea ca o masina cu 80-90 cp, zici ca nu avea 190 cp. La mine stiu ca problema ar fi EGR-ul, la benzina nu stiu sigur cum e dar poate o fi tot egr-ul, nu prea ma pricep la chestii de genul, dar mi-am dat cu parerea.
Nici la mine nu sta martorul mereu aprins, are unele zile in care se stinge si "ma baga in scaun" la cat de bine trage, pot sa merg lejer cu treapta a3a la 100 la ora, dar in majoritatea timpului nu are vlaga mai deloc, ma rog de ea ca sa prinda 100 cu a4a.
Stiu ca e motor mic si nu trebuie sa cer prea mult de la el, doar ca stiu ca poate mai mult si are o defectiune pe care nu o gasesc.
Multumesc oricum pentru raspuns
La mers in gol ( pe loc ) mașina se accelerează bine sau nu? Mersul la relantiu este normal sau întrerupt, sau doar in sarcina nu trage, pentru mai multe detalii am nevoie de mai multe detalii.
Salut, nici pe loc masina nu se tureaza la maximum, 4000 turatii cu pedala aproape la fund. (masina avand 7 mii rotatii in bord) La relanti totul este normal, nu scoate absolut niciun zgomot sau altceva, doar ca nu se tureaza in nicio treapta de viteza, nici macar pe loc. Cand apas brusc acceleratia la blana parca se ineaca, si merge foarte haotic, parca nu mai raspunde la acceleratie, e ca si cum as apasa-o degeaba. Apas azi si merge maine, acceleratia e foarte "slaba", chiar daca cursa este destul de lunga. Chiar nu am nicio idee ma gandesc sa umblu la catalizator sau sa ii fac vreo resoftare la computerul masinii
David24876 întreabă:
led889 întreabă: