De compresie si de foc? Interesanta chestie.Dar mai stii zilnic auzim cate ceva nou Asa din amintiri cred ca li se spune de ungere, daca tu spui car fi de foc asa or fi.
Segmentii sunt de compresie si de ungere.Cum ii poti deosebi? Segmentii de ungere au fante, sau cum sa le zic nu sunt ca si un inel plin, daca ai avea in fata sigur iai putea deosebi.Deci cei de ungere au canale sau orificii poate asa intelegi,prin care uleiul se scurge si unge pistonul in partea interioara.
Segmentii de compresie sunt cei care sunt plini,asa ca un inel, astia asigura compresia, adica nu lasa sa scape compresia, atunci cand pistonul urca in cilindru. Poate tu la astia le zici de foc.
Deci si la o batrana daca iai arata segementii aia, ar stii sai deosebeasca
Ce ma motru in 2t are inel cu orifici pentru ungere poate cele in 4t am doua la fel
De unde sa stiu eu ce motor ai tu? Nici nu ai spus, ma gandeam ca e motor mare de masina Scuze atunci
Nu am stiut ce motor are, ma gandeam la motor de masina.Am spus omului scuze,asta se mai intampla.Dar tu se pare ca nu esti deloc multumit doara sa comentezi, ai trecut si la evaluari, deja esti profesor, faci evaluari, esti tare de tot si tu.
Dar se pare ca esti un profesor foarte prost ca daca ai fi fost nitel cu minte tiai fi dat seama ca eu ma refeream la segmentii de motor in 4, ca aia au fante, deci puteai doara comenta, sau sa atragi atentia, vezi ca e motor in 2 si zic eu era de ajuns, Dar na doar esti si tu roman, trebuie sa dai si tu note ca dealde Dracnea e ok nu ma suparai, dar am spus sa comentez si eu, voi fara sa dati note nu va simtit bine deloc.Asa sunt unia vor sa se bage in sama mai mult decat e necesar
Ba cel in 4t are un segment cu orificiu pentru ungere cand pistonu coboara isi ia ulei in acele gauri si le duce sus si in acel timp se unge.Vezi sa nu zici ca masina e in 2t ca nu le ai deloc! Eu am 14 ani ai stiu mai mult ca tine dar partea cu segmenti nu stiu cum sa ii deosebesc.