Turata in 2000 pesemne e disel, la mine turat e la peste 5000
In fine, nu cred ca ai stricat ambreiajul doar dintr-o singura fortare, mai ales daca nu era destul de uzat deja, deci daca era in stare buna nu se uzueaza asa usor, chiar daca a mirosit a incins, daca insa vei repeta isprava vei avea de un kit ambreiaj nou, fii atent daca este diesel cum intuiesc eu si e cu volantul cu masa dubla te pregatesti si de un volant nou la urmatorul schimb de ambreiaj
Ca asa e in viata!
Pana atunci nu iti face griji!
E diesel?
Singurul simptom după isprava aia e mirosul de ambreiaj puțin mai puternic când plec din rampa ( azi am văzut ) sau când țin ambreiajul prea mult cuplat.
In rest s-a conduce și se comporta la fel.
Zici ca e ok?
Eu asa zic, ca nu sunt probleme doar dupa un singur "incins" al ambreiajului.
Am reusit sa lipesc ambreiajul efectiv pe placa de presiune la o masina dupa ce am facut timp de 2 saptamani astfel de ispravi
Stiam la ce sa ma astept, dar eu am abuzat de acel ambreiaj, tu nu ai facut nimic din asta deci nu se intampla nimic deocamdata
Sincer, nu are altceva. Doar mirosul specific când plec uneori de pe loc ( în rampa, în sens. ca o urc în 1300 )
Din pacate daca mirosul asta specific de ambreiaj incins este chiar si uneori atunci este semn ca ambreiajul va pica
Nu inainte de a patina.
E normal sa miroase a ambreiaj, atunci cand il patinezi mai mult.
Nu se pune problema sa-l fi stricat de tot, daca merge normal.
Patinatul ambreiajului uzeaza discul ceva mai mult, si poate "arde" placa de presiune si volanta, insa nu ramai in drum cu treaba asta, decat dupa mai multe situatii de genul asta.
Sunt sanse sa nu ai probleme cu ambreiajul nici pe viitor, chiar daca l-ai infierbantat acum.
Ambreiajul cât și mașina merg la fel de ok ca și înainte de " escapada " asta. Singurul lucru nașpa pe care îl observ e mirosul de ambreiaj după ce folosesc mașina ( când deschis capota spre ex, după ce merg cu ea prin oraș ).
E vreo problema?
Un prieten mi-a zis ca o sa miroasă a ambreiaj vreo câteva zile deoarece l-am înfierbântat ieri.
E posibil sa miroase cateva zile, apoi sa se piarda mirosul. Dar daca persista, mai ales in mers, inseamna ca a pierdut aderenta, si va patina din ce in ce mai mult, pana cand va trebui sa il inlocuiesti.
În mers nu miroase deloc niciodată.
Asta ma gândeam eu. Da cineva zicea ca l-am stricat eu când am făcut asta ieri, de asta am întrebat.
De fapt ferodoul s-a subtiat de la uzura, uzura care se face in multe mii de km.
Acum patineaza si se incinge. De aia miroase. Daca nu-l schimbi ai sa ajungi sa vexi ca turatia este la 3-4000 de turatii si masina are 20 km /ora.
Mai poate sa si sara bucati din el si ramai pe loc.
Schimba-l imediat si nu pleca pe distante lungi pana atuncvi.
Probleme cu mașina sa se tureze singura și prea mult nu am avut. Doar ziceam ca a mirosit a ambreiaj după ce am forțat-o eu puțin... Mașina a făcut exact ce i-am "zis" sa facă.
De miros îmi e mi-e frica. Ca în rest probleme nu a avut și nu are