Crezi că motoarele astea se potrivesc chiar așa de simplu, doar le scoți dintr-o mașină și le pui în alta? Nu este deloc simplu și nici ieftin. Poate nici măcar nu este posibil.
Și chiar dacă presupunem că ai face asta și că ai reuși să faci mașina aia legală de circulat, ce ai obține la final?
O mașină "de lux" care
1) de'abia se târâie pentru că i-ai înlocuit motorul de 6 l cu un motor de 1.9l
2) este extrem de scumpă de întreținut pentru că toate piesele sunt extrem de scumpe (fiind mașină de lux)
3) cel mai probabil mai are și o groază de alte probleme (pentru că nu-ți vinde nimeni super-ieftin un Bentley în stare perfectă doar pentru că este impozitul scump).
Ieftin ma refer intre 30. 000 si 50. 000 euro cum ar fi https://www.mobile.de/......91804.html
Adică planul tău este să cumperi un Corvette de 55.000 de euro și apoi să-l distrugi schimbându-i motorul cu o morișcă doar ca să nu plătești impozitul?
Genial :-)))
50,000 de euro? 3 miliarde e putin?
Ăla e prețul ei real. Ți se pare ieftin?
Și vrei sa pui 1. 9tdi de la vag pe un Corvette? Hahahahahaha
Exact, deci se pote?
Da pentru un Corvette dar sa platesti impozit 120 de milioane pe luna pentru 6l nu mi se pare corect in România da na
Nu prea ai înțeles nimic din ce ți-am răspuns eu și restul oamenilor, nu?
Impozitul este 12 mii pe AN, nu pe lună.
Impozitul nu e pe luna e pe an.
si daca iti permiti o masina cu motor de 6000 cred ca iti permiti si impozitul ala pe an.
Exact, doar ca eu am calculat impozitul pe luna si am pus intrebarea de sus fara logica mulțumesc ca m-ați corectat.
Pe schema asta e mai usor sa-ti tai un picior ca sa te incadrezi la handicap si scutire de impozit.
Motorul tau de Passat din 1900 toamna este omologat doar pe Passat din 1900 toamna, A4 din 1900 toamna si eventual Transporter seria 4 din 1900 toamna.
Daca iti iei spre exemplu un Porsche Cayenne din 2008, masina aia are norma euro 4 sau 5, iar pentru schimbarea motorului trebuie unul cu aceeasi norma de poluare, care sa fi fost montat si de producator pe acel tip de caroserie, pentru a avea o omologare de tip. Fara aceasta omologare de la producator, masina trebuie bagata cel putin la testul de dinamica, in laboratorul RAR Bucuresti, pentru a se stabili noile performante ale masinii. Bineinteles, poate sa si pice testul, daca de exemplu caroseria este prea grea pentru acel motor, iar consumul si implicit emisiile ies peste limite.
De asemenea, daca te prinde sfarsitul anului cu masina achizitionata si fara sa o omologhezi cu motor mai mic, esti pus la plata pentru impozitul motorului de 6 litri.
Parcursul omologarii este si el destul de scump, bineinteles, fiind obligatoriu sa se efectueze intr-un service autorizat pentru schimbare motor.
Nu este ieftina in comparație cu passeratiul meu, am zis ca e ieftina in comparatie cu ce supercar uri gasesti pe piata avand un motor de 6l si ma refeream la noi in tara acolo am dat doar unex dar la noi in tara sunt foarte ieftine ca avem legi proasre cu impozitul etc etc
Stanmariusvasile întreabă: