Iluminatul interior, precum si sonorizarea interioara pot fi modificate 100% legal. Poti schimba navigatia. Poti schimba scaunele originale cu alte scaune originale, dar "full" (piele, incalzire).
Folia de pe geamuri sau ionizarea acestora, inlocuirea farurilor, stopurilor si a evacuarii sunt legale cu conditia sa se efectueze intr-un service autorizat, si sa se prezinte masina la RAR pentru verificare si omologare. Pentru folie nu se merge la RAR, e suficient sa-ti dea omologarea service-ul autorizat.
Se poate inlocui motorul cu unul de putere similara si norma de poluare identica sau superioara, la fel, in service autorizat + vizita la RAR.
Se pot aduce diferite modificari constructive la suspensie, roti sau caroserie, cu conditia ca masina sa fie reomologata la RAR prin test de dinamica sau in cazurile majore, prin test de structura, caz in care trebuie sa prezinti doua masini modificate identic: una va fi distrusa in timpul testelor de anduranta, cealalta va primi omologarea de tip, cu care va putea circula legal.
De asemenea, se mai poate modifica un autoturism normal, spre a-l reomologa in categoria "vehicul de competitii", caz in care poti face aproape ce vrei tu la suspensie si motor, insa trebuie sa indeplinesti conditiile de siguranta ale vehiculelor de competitii, printre care se numara montajul unei custi de protectie, scaune "scoica", centurile in 4 puncte, contact general actionat din exterior, carlig remorcare rapida, rezervor special, stingator, etc.
Nu exista lista cu modificări legale. Exista insa cu cele ilegale. Și astea țin de sistemul de iluminare, de geamuri, de culoarea caroseriei de înlocuirea motorului. Bineînțeles și din astea devin legale dacă le omoghezi