Depinde ce fel de cauciucuri sunt. Unele sunt tari, altele elastice. Cu alea elastice nu poti merge vara, cu cele tari, da.
Dar oricum, nu recomand asa ceva, daca obisnuiesti sa circuli cu viteze de peste 100km/h.
Eu am circulat cu cauciucuri de iarna vara, dar mai mult drumuri scurte, si se simt aiurea, oricum.
Cauciucul de iarna își pierde din proprietățile căldură și teoretic vei avea o aderenta diferita pe cele doua axe, destul de aiurea în curbe la viteza sau la frânare mai agresiva. Plus itp sigur nu îl treci.
Dar fata de cauciucuri de vara de 3mm ramasa, ce sa aleg? cele de iarna au 6-7 mm
Ideal cauciucuri de vara noi.
Dacă nu se poate mai bine ramai cu toate 4 cele de iarna dacă sunt în stare buna.
La fel cum a mai spus cineva puterea de frânare este mai greoaie sa spun așa, in plus consumul de carburant este ceva mai mare deoarece motorul trage mai greu. Nu are rost părerea mea sa ti le strici vara asta pe asfalt mai ales când o sa fie 40 de grade la sol. Gândește-te ca nu degeaba se numesc cauciucuri de iarna, respectiv pentru zăpadă.
fetitaCUPiscoturile întreabă:
Cristi_3697 întreabă:
MarioTm întreabă: