Pui o intrebare grea (serioasa) din domeniul auto, dar tu ce experienta ai ca mecanic, si in diagnoza auto?
Tare mi-e, ca daca iti dau un WOW, nu stii sa resetezi un interval de service.
Erorile corecte le scoti si cu o replica de ELM327, e vorba de citirea erorii scrisa de masina, testerele nu inventeaza erori.
Mergi tu la vreo 2-3 traininguri de la marii producatori de testere multimarca profesionale (Wurth, Bosch, Delphi si chiar mai grei de atat), apoi achizitioneaza testerul care ti s-a parut mai bun.
Fiind vorba de 10-15.000 euro si tester original, ai nevoie in permanenta de licente si suport tehnic. Deci, fa cunostinta cu firmele cu care poti lucra, inainte de a cumpara testerul.
Achizitionarea unui tester inseamna un contract, aparatul e doar 50% din treaba, colaborarea cu firma la care vei cumpara licenta este mai importanta decat interfata. Mufe fac si chinezii.
Indiferent cat dai pe el, nu exista testerul multimarca si perfect universal. In afara de obd2 masini folosesc n variatii de protocoale, apar de pe o zi pe alta uneori... Poti lua scule de diagnoza f bune, dar unul perfect pentru toate nu vei gasi.
Cei de la serviceul unde duc eu masinile si am fost multumit de fiecare data au un Autel ca mega scula, si erau incantati de el, pe langa delphi si alte cateva banalitati. E un serivice destul de aglomerat, deci ii cauta si altii nu doar eu. Nu stiu exact de model de la Autel, era ceva de avea si tableta testerului si soft pentru windows, deci laptop. Poate te ajuta cu ceva.