Daca vrei sa scapi ieftin, cumpara din dezmembrari autorizate (care ofera factura, garantie si eventual fisa dupa test pe banc de injectie), pompa de inalta si injectoarele.
Costa undeva spre 2000 de lei piesele, din ce am vazut, pentru ca e model destul de nou.
Mai trebuie si manopera, nu e complicata, dar costa cam dublu, fata de un schimb de curea distributie, de exemplu. Depinde unde mergi cu ea.
Injectoarele ar fi bine sa le curete un mecanic de injectii, si sa le probeze, inainte de a le inlocui; e posibil sa fi scapat, macar cateva.
Defectiunile astea nu prea se pot anticipa, de obicei nu sunt provocate, pur si simplu cedeaza materialele, de la uzura, sau proasta calitate. Mai poate fi vinovat posesorul doar uneori, daca alimenteaza motorina cu impuritati (la canistra).
La unele masini diesel poti proteja mecanismul de injectie, bagand putin ulei de amestec 2T in motorina, ca sa fie mai lubrifiant combustibilul, sa reduca uzura pompei si a injectoarelor, dar la masina ta exista DPF, nu se recomanda arderea uleiului, ca se infunda mai repede.
Eu spun sa nu bagi nici un mecanic in masina omului, ci sa-l anunti ca nu porneste si sa vina el, cu mecanicul lui, ca risti sa se supere rau.
Span dupa pompa = pompa de inalta a decedat. Achizitionezi alta, noua sau din dezmembrari, dar cu factura.
Problema este ca de obicei, cand pompa baga span, iti mor si toate injectoarele. Deci trebuie duse si alea la un banc de test, si probabil reconditionate/inlocuite complet.
Asta se intampla si la Ford, prin 2002, cand au inceput ei injectia CR. Dupa aia au facut pompe care nu mai fac "de astea". Dar cum Volkswagen s-a jucat intai cu came aproape ca la Raba, abia in 2010 face common-rail de teste.
Am înțeles. Ai vreo idee cât m-ar costa in mare toată afacerea?
Cineva mi-a zis, mai bine o vând așa cum e, decât sa o repar.
Din câte știu eu mașina a fost intr-un service autorizat in luna lui Noiembrie, a fost echipata și pregătită pentru iarna, schimbat ce era de schimbat și cei de acolo mi-au zis ca mașina nu are nici o problema. Am circulat cu ea in Decembrie pentru un concediu de 2 săptămâni, iar din Ianuarie pana acum i-am dat-o colegului.
Dacă ar fi fost din vina mea sau știam ceva legat de mașina, nu o mai dădeam "stricata" așa cum am citit într-un comment mai sus. Oricum asta e, vina este doar și numai a mea.
Acum nici nu știu ce sa fac, deoarece sunt plecat, am alte lucruri pe cap, iar dacă e sa investesc foarte mulți bani in mașina, nu știu dacă ar merita.
Oricum mulțumesc foarte mult pentru replay-ul tău.
Daca vrei sa scapi ieftin, cumpara din dezmembrari autorizate (care ofera factura, garantie si eventual fisa dupa test pe banc de injectie), pompa de inalta si injectoarele.
Costa undeva spre 2000 de lei piesele, din ce am vazut, pentru ca e model destul de nou.
Mai trebuie si manopera, nu e complicata, dar costa cam dublu, fata de un schimb de curea distributie, de exemplu. Depinde unde mergi cu ea.
Injectoarele ar fi bine sa le curete un mecanic de injectii, si sa le probeze, inainte de a le inlocui; e posibil sa fi scapat, macar cateva.
Defectiunile astea nu prea se pot anticipa, de obicei nu sunt provocate, pur si simplu cedeaza materialele, de la uzura, sau proasta calitate. Mai poate fi vinovat posesorul doar uneori, daca alimenteaza motorina cu impuritati (la canistra).
La unele masini diesel poti proteja mecanismul de injectie, bagand putin ulei de amestec 2T in motorina, ca sa fie mai lubrifiant combustibilul, sa reduca uzura pompei si a injectoarelor, dar la masina ta exista DPF, nu se recomanda arderea uleiului, ca se infunda mai repede.
Pai cauta un mecanic din zona unde esti tu acum, ca tu de unul singur n-ai cum s-o repari.
Cheama un mecanic bun si te ajuta, daca o dai stricata sigur nu o sa te mai vada un prieten bun! Eu asta as face as chema un mecanic bun sa o faca si gata
GhitaAndrei întreabă: