Cauti pe cineva cu VCDS, sa vada eventualele erori, valorile injectoarelor si functionarea turbinei.
Vezi daca s-a facut vreun fel de intretinere la cutie, ca unii "uita" de ele. Cutiile automate cer aproape la fel de multa atentie precum motorul.
Primul lucru ce trebuie sa faci este sa scanezi masina. Daca ai un scanere de al cel tii in palma, scanezi masina si vezi daca are ceva coduri, ori daca nu cumva leo fi sters.Chiar daca le sterge, tu poti vedea asta cu orice scaner si cu unu de costa 20$.
Orice masina are cateva sisteme care trebuie sa fie gata (ready) atunci cand scanezi. Daca sistemele nu-s ready,inseamna ca ala o sters codurile,ori a deconectat bateria sa se stearga, dar ele vor aparea cand sistemul respectiv este gata, cand computerul masinii stie sigur cas ori nu probleme.E simplu, dureaza nici 2 minute sa faci asta.
Ce spui tu ca a s chimbat ala,pai alea se schimba periodic,deci alea nici nu as fi curios, oricum eu de exemplu de as cumpara o masina verific, eventual pun eu alt ulei, pun filtru, mai ales daca e diesel pentru ca nu stii la diesel daca uleiul e bun sau vechi.
Motoarele disel dupa cativa km fac uleiul negru, bagi azi ulei peste o luna deje e negru, asa se face de la compresia ce se pierde in carterul motorului.
Daca era pe benzina da, acolo ulei daca e negru, inseamna ca trebuie schimbat.Filtru opricum schimbi odata ce schimbi si ulei.Filtru de cabina, ala poti verifica, ala dew motor la fel.
Dar nu astea se controleza, astea is 3 bani.
Treb sa te duci cu masina pe autostrada sa vezi cum schimba la cati rpm schimba, sa stii daca ambreajul e bun.
Dar ar trebui sa stii, dar nu styii pentru ca nu ai mai condus masina cu transmisie automata.
Controleaza turbina, daca are turbina. audi au avut perioada aia cele mai proaste turbine, mai exact sememringuri sau ce se pun acolo, mai toate A4 minca ulei pe acolo.
Deci te duci in fata la radiatorul de turbo, este o teava ce pleaca de la turbo spre radiator, este prinsa cu 2 coliere, desfaci un colier si vezi de curge ceva de acolo.
Daca curge ulei e clara
Verificin cum am zis rpm in mers, cand acelerezi, la transmisia automata de regula se duce ambreajul, f rar sa se defecteze altceva, dar si ambreajul se defecteaza una la stiu si eu un milion.
Dar se poate intampla la tine, niciodata nu se stie.Asa ca acelerezi ar trebuie sa stii cam ce armp ar trebuie sa fie la o anumita viteza si stii ca transmisia si ambreajul is ok.
Sa completez,pentru ca uni or sa sara ca alea nu au ambreaj nu exoista masina fara ambreaj,sunt masini fara pedala de am,breaj,aia e altceva,dar ambreaj are,doar ca se numeste altfel.
Ambreajul asta in RO unde masinile genul asta is mai rare,banui cai f scump,plus manopera, trebuie sa dai transmisia jos ca sa schimbi ambreajul respectiv, sau Torque Convertor cum ii zice in engleza, deci te costa.
La motor banui ca sunt pe acolo care se pricep, cum suna motorul, inspectezi a vezi daca pe motor, pe linga este ulei, ala daca este curge de undeva, pe la garnituri pe la mai stiu eu unde.
Tu vad te uiti la filtre alea care oricum trebuie sa le schimbi si care costa 3 lulele.
Daca a fumat in masina la revedere,.eu daca is nefumator nu-s curios de acea masina indiferent cum arata sau cit de buna este nu-mi place mirosul de tigara.
Motorul este bun, vorbesc ca si capacitate, este pana in 2 litri, deci nu vei plati taxe mari.
Are km multi, dar asta e, la pretu ala doar nu vrei OZN
Salut! Fix acest model de mașină, chiar din același an 2008, a fost prima mea mașină acum 3 ani. Eu am plătit pe ea 3350 de euro, un preț mult sub cel al pieței, este puțin chiar și astăzi. Prețul real cred că este undeva la 5000 plus minus, dar să fie întreținută. Exemplarul pe care l-am avut eu a avut o grămadă de probleme, de aici se înțelege că un preț mai mic, care pare prea bun să fie adevărat, de cele mai multe ori chiar așa și este. Îți zic ce probleme am avut la el, poate te ajută. Probleme: Garnitura de chiuloasă, planat chiuloasa, după ce am făcut-o, am schimbat consumabilele, apoi a picat turbina, dădea un fum alb de îi orbeam pe cei din spate. Apoi am schimbat turbina, am schimbat iar uleiul și filtrul de ulei, apoi a picat un injector. Plus am mai schimbat capetele de bară și bucse și diverse furtune pe la motor și o garnitură de la un capac de la motor. Nu mă așteptam să fie așa problematică. Acum nu zic că audi a 4 b 7 este rău, spun doar de exemplarul pe care l-am avut eu. Nu l-am ținut foarte mult. Acum am un golf 4 1.9 de 1 an si ceva, l-am luat cu 1300 de euro și am mai pus 1300 în el . Ca să nu pățești ce am pățit eu, îți recomand să verifici mult mai bine mașina față de cum am făcut eu. Nu trebuie să te lași condus de emoție că iei țeapă sigur. Verifică în vasul de expansiune, antigelul să fie curat și la nivel, verifică nivelul uleiului, să nu fie de culoare ciocolatie, astea sunt semnele că se amestecă ori antigelul cu uleiul în baie, ori uleiul cu antigelul. La mine a fost ulei și în vasul de expansiune, unde este entigelul. Verifică elementele de caroserie să fie la linie, verifică starea anvelopelor, discurilor, plăcuțelor. Verifică să nu dea fum mașina, fum albastru este consum ridicat de ulei, fum alb, de obicei probleme cu turbina, fum negru, un amestec prea bogat de aer carburant. Verifică în mers mașina, în viraje, să nu bată planetarele, bucsele brațelor să fie în regulă, să nu existe niciun zgomot suspect în viraje mai strânse, să nu existe zgomote de la rulmenții de la roți. Verifică ambreiajul, ascultă atent când îl acționezi, acesta nu trebuie să facă niciun zgomot suspect, ascultă atent să nu bată volanta, să nu patineze discul de ambreiaj, dacă ai în mers turații mari dar putere nu, înseamnă că discul de ambreiaj este uzat. Ascultă turbina când mergi cu mașina, să nu șuiere. Îți recomand să mergi puțin pe autostradă cu mașina, să vezi cum se comportă la viteza aceea de vârf. Să nu îți fie rușine, să verifici mașina că după nu mai găsești vânzătorul , atunci este momentul să fi atent la ceea ce cumperi. După ce o verifici în linii mari, și pare în regulă, îți recomand să mergi cu ea și la un serivce ales de tine, nu costă mult o verificare, pentru vreo 200 de ron îți face o inspecție și îi spui la mecanic să îți pună și un tester pe ea. Așa o să vezi codurile de eroare. Dacă este vreo problemă cu ea de care nu ți-a spus vânzătorul, acum este momentul să îi spui să mai lase ceva din preț pentru a o repara. Cam asta îți recomand eu să faci când îți cumperi o mașină SH. Sper să te ajute!
Salut
Depinde. Spune-mi cat a lăsat la preț?
Aici un videoclip foarte util: https://youtu.be/NidTzDk3dbE
Încă ceva, daca vrei sa îți cumperi un Audi sau ceva nemțesc ar trebui o motorizare mai mica totuși în intervalul 4500-6000 euro, fiindcă intervin taxe impozite mari mari.