Pai clar un motor aspirat japonez o sa bata ca fiabilitate orice motor diesel german. Gen e si construit bine si e si mult mai simplu.
Dupa la diesel. De volvo nu stiu mai nimic deci nu comentez, la BMW nu exista cel cu distributie in fata dupa 2008. Cel cu distributie fata cod M47 e euro 4 si cam in 2008 au fost ultimele modele cu acest motor. Dupa vine cel cu distributie in spate N47 cam din 2008-2015.
Cel VW 2.0 TDI CR euro 5 e reusit dar poate sa aiba probleme ca orice diesel ( asta se aplica si la bmw si volco) cum ar fi Turbina, injectoare, DPF, volanta masa dubla. Eu am in familie 2.0 TDI din 2010 de la VW (eu personal am facut 30. 000km ) si nu avem probleme.
Personal din lista ta as merge pe Honda daca te intereseaza strict fiabilitatatea. Daca de ex vrei sa faci multe drumuri in exterior, cu bagaj si vrei si consum atunci as merge pe cel 2.0 TDI de la VW ( e acelasi motor si pe Skoda, Seat si Audi).
Eventual pot sa iti mai dau un sfat de o masina. Sa te uiti si dupa Seat Exeo 2.0 TDI 2011. Practic e un Audi A4 B7 cu sigla de seat si motor de Audi A4 B8. Cum am zis, eu cu tata avem cate un Exeo 2.0 TDI si nu avem probleme, masina fiind construita cu piese de calitate si simpla din punct de vedere mecanic. Daca nu iti place si totusi vrei ceva diesel atunci as lua o Skoda Octavia 2 pentru spatiu.
Salut, îți mulțumesc pentru sfaturi! Eu as merge pe benzina nu țin neaparat pentru diesel, dar la modelele pe care le vreau nu prea am ce motor pe benzina sa aleg, spre ex la golf 6, Skoda, motoarele pe benzina cu turbina lasă de dorit, din ce am auzit sunt destul de problematice. încă o data îți mulțumesc pentru sfaturi?
Pai cam aia a fost si motivul pentru care am mers pe diesel la VW. Am vrut musai Seat Exeo si 2.0 TDI era cel mai bun motor. Pai daca nu vrei diesel atunci poti lua linistit cam orice motor aspirat si cam de la orice firma.