Ar mai ramane varianta sa dai esapamentul pe o latura a masinii, cum gasesti la unele modele tunate.Dar si aici este ilegal si de itp nu treci decat cu o ''atentie'' si o vorba buna.In orice caz, daca ajungi cu masina pe sosea este aproape imposibil sa nu te opreasca politia pana la urma.Amenda+talon suspendat+numere confiscate. Poate sa faci asta pe o rabla doar ca sa iti satisfaci tu pasiunea.Ca sa faci treaba asta in schimb si sa fie totul legal trebuie sa iei toata birocratia din Romania la pas si sa treci modificarea in cartea masinii. Uneori aceste modificari nu sunt acceptate.
Vrei sa te faultezi singur si nu stii cum?
Daca ai face asta, probabil totul fumul ti-ar veni direct in parbriz, deci, in unele cazuri, ti-ar lua din vizibilitate.
Iar o alta varianta, nu stiu cat de probabila e, dar sigur e posibila, e ca la viteza, aerul care intra in evacuare sa mearga spre motor si oarecum sa blocheze gazele de esapament, si in felul acesta te vei putea trezi ca masina ta nu mai functioneaza corespunzator.
Inteleg dar gen nu stiam sigur ce se poate pati din punct de vedere legal, gen eu doream sa o pun pe o partea dreapta jos langa roata gen fata trecuta prin bara
Ok multumesc
Ar mai ramane varianta sa dai esapamentul pe o latura a masinii, cum gasesti la unele modele tunate.Dar si aici este ilegal si de itp nu treci decat cu o ''atentie'' si o vorba buna.In orice caz, daca ajungi cu masina pe sosea este aproape imposibil sa nu te opreasca politia pana la urma.Amenda+talon suspendat+numere confiscate. Poate sa faci asta pe o rabla doar ca sa iti satisfaci tu pasiunea.Ca sa faci treaba asta in schimb si sa fie totul legal trebuie sa iei toata birocratia din Romania la pas si sa treci modificarea in cartea masinii. Uneori aceste modificari nu sunt acceptate.