N-are nimic de-a face modul de funcționare cu (in)abilitățile tale de motociclist. Așa că "echillibru" plăcut!
4 timpi; motorul în doi timpi e mai puțin fiabil si mai poluant.
Una electrică ar fi super.
Nici nu stiam ca mai sunt motoare in 2 timpi.
Eu as prefera un motor in 4 timpi pentru ca mi se pare incomod sa stau sa fac amestecul de benzina cu ulei, de fiecare data cand alimentez si din ce-mi aduc eu aminte, motorul in doi timpi iti sparge si creierii cu zgomotul ala enervant.
Clar 4 timpi, moto in 2 timpi pe langa ca trebuie sa bagi amestec de benzina cu ulei sunt si mai stricacioase ca 4 timpi.
Am avut multe motociclete de ambele tipuri. 4t e mai gălăgios si econom, mai ușor de condus. 2t are mai multa putere in raport cu capacitatea cilindrică exz. Motocross yamaha 250cc 2t 44cp concurează cu yamaha 450 4t cu 46cp. Diferenta e ca 4 timpi are puterea mai liniara unde la 2t puterea maxima e doar la o anumita plaja de turație ridicata