Colantul e mai smecher pentru ca se vede uniform. Vopsitul e de moda veche si nu ramane misto ca rezultat final. Nu are rost sa faci stage pentru ca nu ai unde sa calci masina doar pe autostrada.
1. Se poate colanta dupa ce se slefuiesc punctele problematice, eventual dai putin grund, si il slefuiesti fin. Se schimba usor talonul, dar sa stii ca schimbul de culoare prin colantare nu prea include interiorul in zona usilor, si va arata ca un taxi ieftin. Plus ca exista destule dezavantaje dupa colantare, nu tine mai mult de 5 ani, nu o poti retusa in caz de accident, si te costa dublu manopera pentru revopsire, cand incepe sa crape colantul.
2. Daca ai motor turbo fiabil, merita stage 1. Dar daca e vreo drujba cu motor aspirat, nu faci nimic din soft, dai banii degeaba.
Indicat ar fi sa o repari acolo unde este sarita pentru a evita aparitia de rugina(slefuit, chituit, primer, vopsea, lac). Depinde foarte mult de colantul pe care il cumperi.Sa nu fie unu de-ala ieftin care la soare-frig se aduna tot, se dezlipeste etc.Conteaza si meseriasul care lucreaza, daca il faci tu acasa nu garantez ca iti iasa.Sa schimbi talonul nu costa foarte mult pentru ca se trece doar noua culoarea(pana in 100 de lei.)Referitor la soft-merita stage 1 daca il faci unde trebuie.Banuiesc ca ai diesel, deci daca faci soft de-ala de pe garduri o sa iti scoata fum la greu.Cat despre pret, un soft bun pleaca de la 250€ daca nu ai dpf.Anularea lui mai adauga 50€ la pret, dar sunt si unii care il anuleaza ei de dinainte. Oare ne-ai putea spune ce masina ai?
Tot ce vreau sa fac, am de gând sa merg la service uri profesionale, nici gând sa fac "acasă". Am un passat cc din 2010
Atunci este perfect. Sfatul meu este sa nu lasi vopseaua aia sarita. Daca pui colant este posibil sa rugineasca si o sa trebuiasca sa schimbi elementul cu totul.Repara acele puncte. Spor la treaba!
Mersi frumos!