Desfaci capacele din zona volanului si scoti contactul cu totul si aia e.
Alta varianta fara sa provoci alte pagube nu ai.
Nu ai cum, decat sa scoti contactu ceea ce e ceva complicat.Asta inseamna sa te pricepi sa stii exact cum si unde sa desfaci.Cel mai bine cauta pe Youtube dar in engleza How to replace ignition switch on... si spui anul si modelul masinii tale.Si o sa gasesti cred, sper video cum si ce trebuie sa faci.Dar e complicat nu-i chiar asa de usor.Plus de asta cand pui la lor s-ar putea sa se aprinda si ceva becuri la bord cel putin ala cu AIRBAG daca ai la volan.Asta nu stiu daca la orice masina dar acum depinde si ce masina ai.La unele masini trebuie sa dai jos volanu, nu stiu daca la toate dar cum am spus nu-i chiar asa de simplu.Plus de asta s-ar putea sa nu poti scoate contactu pentru ca nu ai scule. Unele masini de ex sa zic la cele germane suruburile alea ce string contactu au un cap care atunci cand sunt trinse se rup, deci vei avea suruburi fara cap, nu vei putea sa le scoti.Dar cum am spus depinde si ce masina ce model etc.Asa ca mai degraba foloseste o platforma sau mergi la dealer fa o cheie simpla, cea mai ieftina si ai rezolvat problema.Pt ca tu oricum va trebui sa faci cheie, mai bine faci cheie decat sa chimbi contact si ce mai e acolo, cum am spus depinde ce masina ai.Deci te asigur ca iesi mai scump daca incerci sa faci ceva care ti se pare te car fi simplu.Si cum oricum iti va trebuie cheie cel mai simplu e sa faci cheie acum si scapi si de platforma si de probleme. Unde pui ca de ai masina cu chip adica ala din contact acolo cand bagi cheia, cred ca nu stii ce spui.Dar in sf poate ca ai un rapan de masina la care nici suruburi nu ai si contactu e prins cu sirma si atunci e f usor.Bafta oricum
Incearca cu a doua cheie daca exista.Altfel nu prea vad cu ce ai putea rezolva, practic pe contactul masini exista o tija care blocheaza volanul fara cheie nu poti debloca.
danybha99 întreabă: