E cumva o parnaie VAG?
Daca da, statul ei "fix pe 90" e o iluzie data de ceasuri. De la 70 la 110, acul indica fix 90. De ce? Pentru ca nemtii au zis sa se dea mai catolici decat papa, sa impresioneze soferul ca ar fi descoperit ei racirea perfecta, care nu oscileaza nici un grad, fie iarna-vara (a dracu!).
Faptul ca iti oscileaza acum spre "zero" (zero pe ceas fiind de fapt un 60 de grade), poate fi din urmatoarele motive:
1. e frig afara, dai caldura in interior si se raceste motorul
2. chiar ti-e defect termostatul
3. ai o problema electrica, ori de conexiune cu senzorul, ori senzorul e defect, ori s-a intamplat ceva cu ceasurile.
In orice caz, te sfatuiesc sa verifici cu o diagnoza temperatura exacta, citita de senzor.
Ca sa depistezi un termostat defect (care nu mai inchide), pui mana pe radiator cand motorul e pornit de 5-10 minute, iar in bord inca nu a atins nici macar 80 de grade. Daca e cald radiatorul, atunci termostatul nu inchide.
Da, chiar Volkswagen e.
Astăzi chiar nu a fost frig și am mers cu ea la temperaturi și mai mici. Clima era setată pe 20 grade, deci nu la maximum. Chiar nu știu ce dracu' să mai zic...
Vezi daca se incalzeste radiatorul din fata imediat dupa pornire.