Ar fi bine dacă e numai bujiile defecte numa sa nu fie injectoarele
Martorul de la bujii se aprinde in acest caz. si se manifesta asa cum ai descris. ca e una sau doua sau toate, asta nu poti stii.
Bujiile incandescente actioneaza DOAR la pornirea motorului si nu au nicio intrebuintare atunci cand motorul este deja pornit (nu ar trebui sa se aprinda niciun martor in bord atunci cand mergi). Daca masina porneste normal atunci nu sunt defecte bujiile, mai degraba e o mufa de la un injector care nu mai face bine contact (cazul asta ar fi unul fericit, iti da mecanicul cu un spray si ai scapat).
O alta problema ar putea fi o eventuala acumulare de apa in pompa de motorina dar pentru asta exista martor special.
La logan martorul de bujii incandescente tine locul mai multor martori (deh, masina e low-cost)
Martorul cu "bujii" se refera in general mai la toti senzorii. Ce tine de injectoare/regulator presiune se aprinde Check engine +stop masina se opreste in sarcina.
Cand ai schimbat ultima oara filtrul de aer?
Cauzele sunt diverse ca si defectele pe care le genereaza, cum a spus si Size, un contact imperfect la vreun injector, mai poate fi si EGR-ul, vreo bujie, apa in filtru de motorina, pot fi si injectoarele, dar un sfat bun pot sa-ti dau, du-te si fa-i un test intr-un service si acolo se vad toate dedesubturile. S-a dus vremea clasicelor, filtru, pompa, injectoare, bujii incandescente ! Bafta Mihai!
Salut am si un logan 1.4 benzina și nu mi se mai aprinde martorul pentru buji atunci când pun contactul oare ce sa fie multumesc trebuie să se aprindă atunci când pui contactul?