Cand umbli la sistemul de franare obligatoriu se aeriseste toata instalatia.Mai trebuie cineva ca sa iti apese pedala cand umbli tu cu aerisitul.
Dupa ce folosesti presa pentru etrier, e normal sa se duca la fund 1-2 pedale, pana ies pistonasele pana in placute.
Daca ai dat mai multe pedale si tot la fund se duc, inseamna ca ai aer pe instalatie. In rest ti-au explicat colegii, ori nu ai aerisit corect si ai bagat aer in loc sa scoti, poate s-a golit vasul in timp ce lucrai, si a intrat aer pe conducte, caz in care trebuie sa schimbi cam tot lichidul, adica sa aerisesti instalatia din fata pana in spate.
Teoretic daca inlocuiesti doar placutele nu este nevoie de aerisire.
Daca aerisirea nu este facuta bine poti sa bagi mai mult aer in instalatie decat scoti.
Acum este obligatoriu sa aerisesti toata instalatia.
Metoda cea mai buna este cea cu borcan si furtun deoarece poti s-o faci singur.
Daca ai schimbat NUMAI placutele de ce aerisesti? Astea nu sunt piese in contact cu lichidul de frana deci in mod normal nu ar trebui nici o aerisire.
Acum sunt doua posibilitati... ori ai tinut placutele pana a coborat lichidul in pompa de frana sub nivelul rezervorului si acum poate trebuie aerisita pompa ori ai altceva defect in instalatie, de exemplu un furtun spart.
Ai strans bine surubelele de aerisire la etriere? Franele pe spate sunt ok?