De obicei e gripata geometria turbinei.
Fa o diagnoza, iar daca ai eroarea "positive deviation", du masina urgent la o curatare a turbinei, altfel se poate sparge, iar reparatia e usturatoare (+platforma pana la service, taxi pana acasa).
Dupa vreo 2 ore am pornit-o. Am mers 10 metri și s-a oprit după ce am vrut sa plec iar de pe loc.
Si nu mai porneste
Ai ars segmenții si ai distrus turbina
Acum trebuie sa faci resegmentare 1000 euro
Trebuie sa rectifici scaunele de supape 300 lei
Trebuie sa schimbi o gramada de semeringuri chestii oringuri de caucuc pe la tacheti si culbutori 300 lei
Garnitura chiuloasa 300 lei
Trebuie sa schimbi si turbosulfalta 600 euro
Daca ii mai pui si zahar in benzină
Ce să îți zic trebuie să schimbi eventual și injectoarele sau măcar să le verifici la o firmă autorizată mare nu le gheorghe ciobanul care a cumparat si el un tester de injectoare de 600 lei
Ci teebuie sa mergi la o firma care are tester de injectoare ce a costat 50 000 euro pentru ca doar acel tester o masinarie mare cat un strung cât o camera care cântărește macar 2 tone
Doar testerul respectiv vede câți mililitri face statistici masoara viteza cu care iese jetul...
Daca zici ca dupa si-o revenit la normal masina, atunci cred ca o intrat in limp mode si de aia nu se tura mai tare de 1100rpm. Cel mai sigur o duci la mecanic si vezi motivul. poate sa fie un senzor dus, un furtun, poate turbina, etc. La tata de ex ( motor 2.0 TDI) o fost un fir ros la motor ce ii baga masina in limp mode si sa mearga ca naiba. Dupa inlocuirea lui, masina nu mai are probleme.