La 2.0 TDI trecut de 200. 000km, se pune problema daca mai are vreun injector bun, nu daca o fi unul "dus". Mai ales daca nu s-a schimbat nici axul cu came, si e ros.
Cand pornesti clima isi da din soft mai multa motorina, dar normal ar fi sa stea la aceeasi turatie in relanti.
O diagnoza ti-ar putea spune valorile injectoarelor. Sunt doar informative valorile alea. La masini se verifica injectoarele pe banc, se face test de retur, dar la VW nu e cazul... Ei au o injectie mult mai primitiva, nu poti face prea multe, te bucuri ca porneste si merge. Perfect nu va merge niciodata, un motor PD cu ceva km. Injectoarele sunt bagate de-a poulea in motor, nu poti decat sa speri ca fac ceva acolo.
Vezi valorile pe un VCDS, iar daca sunt nasoale rau, inlocuieste injectoarele, de preferat cu unele reconditionate. Vezi si axul, sa fie in termen.
Iarasi, la masini se masoara compresia, ca si aia ar putea naste oscilatii si fum. Dar la motoarele astea concepute de autisti, nici sa masori compresia nu poti, decat daca dai de un mecanic plictisit, care are chef sa-i sara ulei pe moaca, si prin tot atelierul, in timp ce invarte motorul cu capacul demontat.
Das auto...
Fa-i vant.
Trepideaza pentru ca e masina veche se mai slabesc putin suruburile motoru e batran. De pornit poate sa fie de la filtru de motorina pana la injector cauza
Filtru motorina schimbat când a fost achiziționată, acum 2 săptămâni.
Ar putea fii mai multe motive. Un injector nu tocmai ok, suportii motor, poate ar trebui reglat avansul, etc. Din cate stiu unele 2.0 TDI PD au probleme cu trebitatul si nu are rezolvare. Nu e o probleme ce afecteaza motorul, performantele. E pur si simplu acolo.