| Bengutz a întrebat:

Salut baieti! Am o problema la un Atv Kymco MXU 500, nu are putere sa invarta, am pus si electromotor nou, releu nou si la fel! Am dat si curent de la masina si am ars un electromotor! Parca strange motorul! Da sa invarta si nu are putere! Mentionez ca l-am pornit cu bormasina si am dat 2 ture, si dupa 5 sec s-a oprit singur, si nu am mai reusit sa il pornesc nici cu bormasina, parca strange mai tare daca sa incalzit! Aveti idee care ar putea fi problema sau ce pot sa i fac? Multumesc

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Nu am spus sa rotesti motorul invirtind de electromotor, am zis sa invarti de arbore, acolo pui o cheie si cu o bara dai si vezi cum merge.Normai ca merge greu,dar sa nu se frece ceva, asa sa auzi.

De exemplu in cazul in care ar fi sarit de la punct, sa fie distributia naspa, atunci ar lovi ceva supape, de aia zic sa rotesti.De merge sa dai peste cap, atunci nu-i de acolo.
Daca merge f greu, dar trebuie sa stii cum ar fi trebuie sa mearga cand dai manual, sa stii ca e f greu sau normal.
Nu are ce sa fie decat gripati segmentii.Bine ca nu stiu nici ce motor are risnita aia,cel mai indicat este sa o vada un mecanic.

Zic gripat,dar nu de tot,sor fi dus segmentii,ceva s-a intamplat, segementii sor marit, acum freaca prea tare de cilindrii.
Ori poate ceva rulmenti ori cuzineti, nu stiu ce sa zic, adu pe careva la fata locului sa o vada.
Nu vad ce ar stringe inauntru in afara de segmenti.Ar mai fi chiulasa, aia tot de arbore este pusa in miscare, dar nu vad ce sa fie la chiulasa.Aia are supape,daca alea s-ar fi rupt,sau indoit,ori ar fi sarit de la punct,atunci pistonul ar lovi acele supape si nu tear lasa sa-l dai peste cap.

Daca nu stii ce sa-i faci tu personal, nu mai pierde vremea pe aici, vorbeste cu un mecanic ceva si ala are experienta, poate sa isi dea seama cam ce problema ar fi.
Bafta, sper sa rezolvi.

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cheama un mecanic auto sa se uite la el!

| relian a răspuns:

Poate so fi gripat cilindri, segmentii.Incearca sa dai cu mina, cu cheia tubulara pusa pe un ratchet, ar trebuie sa poti roti usor motorul.
Daca nu se roteste usor, atunci is probleme.
Plus de asta cand rotesti manual poti auzi daca freaca, daca tine ceva, daca loveste ceva etc.

| Bengutz explică (pentru relian):

Am desfacut la demarou, si cu bormasina l-am pornit, doar ca invartea greu, daca era gripat banuiesc ca nu invartea deloc, cu mana merge dar destul de greu! Ceva strange inauntru!

| Bengutz explică (pentru relian):

Daca incerc sa il dau peste cap, merge dar nu stiu cum ar trebui sa mearga normal! Zgomot nu se aude, nici n-am mai incercat sa il pornesc sa nu stric ceva mai rau...am vb cu mecanic, trebuie sa il duc saptamana viitoare, mai tare am intrebat daca sa mai confruntat careva cu situatie de genu, sper sa nu fie problema mare si sa se poata repara daca e... mss pentru raspunsuri!

| relian a răspuns (pentru Bengutz):

Nu am spus sa rotesti motorul invirtind de electromotor, am zis sa invarti de arbore, acolo pui o cheie si cu o bara dai si vezi cum merge.Normai ca merge greu,dar sa nu se frece ceva, asa sa auzi.

De exemplu in cazul in care ar fi sarit de la punct, sa fie distributia naspa, atunci ar lovi ceva supape, de aia zic sa rotesti.De merge sa dai peste cap, atunci nu-i de acolo.
Daca merge f greu, dar trebuie sa stii cum ar fi trebuie sa mearga cand dai manual, sa stii ca e f greu sau normal.
Nu are ce sa fie decat gripati segmentii.Bine ca nu stiu nici ce motor are risnita aia,cel mai indicat este sa o vada un mecanic.

Zic gripat,dar nu de tot,sor fi dus segmentii,ceva s-a intamplat, segementii sor marit, acum freaca prea tare de cilindrii.
Ori poate ceva rulmenti ori cuzineti, nu stiu ce sa zic, adu pe careva la fata locului sa o vada.
Nu vad ce ar stringe inauntru in afara de segmenti.Ar mai fi chiulasa, aia tot de arbore este pusa in miscare, dar nu vad ce sa fie la chiulasa.Aia are supape,daca alea s-ar fi rupt,sau indoit,ori ar fi sarit de la punct,atunci pistonul ar lovi acele supape si nu tear lasa sa-l dai peste cap.

Daca nu stii ce sa-i faci tu personal, nu mai pierde vremea pe aici, vorbeste cu un mecanic ceva si ala are experienta, poate sa isi dea seama cam ce problema ar fi.
Bafta, sper sa rezolvi.