Acasa nu se face tuning. O duci la un specialist tuning sa puna body kit, bord demontat si vopsit placile interioare de la usi plasticaraia neagra urata la fel date jos si vopsite etc.
Ce cazan din 2001, 1, 4 benzina pe ulei, mai ai si tu?
Daca ai pus suspensii, jante si TOBA (?!), mi-e clar ca masina nu "fuge" nici acum, si nici nu are cum sa fuga vreodata.
La o masina adevarata bagi kit ambreiaj ceramic, tampoane poliuretanice, suspensie si soft, apoi te dai ca prostul cu ranjet pe fata, cel putin un an (daca tin piesele la soft).
Tu nu cred ca ai o masina ok, daca pui toba si jante, apoi te plictisesti. Alea sunt "modificari" de Logan recuperat de la taxi, ori Golf 4 cu erori in bord.
Nu e prietene 2001 e din 95, mie nu îmi trebuie ambreiaj ceramic sau ce ai mai spus tu acolo, mașina nu este de alergat este de off road este vorba despre un Nissan patrol y60 dacă tot ești asa pornit pe Logan și golf, eu am curaj sa ma leg cu bolidul tău din 2020 de 1000 cp sa vedem ce poate, fără sa cuplez 4x4, eu ma mulțumesc cu,, cazanul,, meu din 95 și ma mândresc cu el ca urca pana unde vrea inima mea, spor la modificat
Iti pui un pat langa masina si o imbratisezi si saruti inainte de culcare pana adoarme IUBIREA VIETII TALE DE MASINA OROPSITA, AMARATA SIIIIII *TUNATA* RAU... AUUUUUUUUUUUUUUU
Nu e modificata rău cei drept, necesarele pentru off road, jantele cu
beadlock și anvelope maxxis trepador în jur de 1800€, kit suspensie ironmam Nissan patrol y60 long +10 din ce îmi aduc aminte vreo 1000€, evacuarea făcută inițial pentru un buggyy tubulara dacă ști ce e, preluata și adaptata pe Nissan în jur de 2500lei, zilele astea o sa ii montez și troliu 3450 lei, ca să îți faci o idee, cam cât a investit mamica ta în tine de când ți-a dat viata și pana acum, atât am investit eu în câteva luni în mașină asta, spor la modificat