Gasesti si la 1500 lei, pana la 2000 lei, la garaje 'private'.
Insa la banii astia, foarte multi habar n-au sa vopseasca o masina; sunt insa si destui care vopsesc foarte bine, in garaje proprii.
De la 1000e in sus inseamna:
-vopsea preparata dupa cod original
-cabina speciala de vopsire si uscare
-pregatire pretentioasa (care scade durata de 'viata' in unele cazuri)
-garantie.
Practic, insa, daca dai de un vopsitor particular priceput, masina o sa arate la fel de bine ca si una vopsita cu 1000e, si o sa tina cel putin la fel de bine; majoritatea particularilor (cum sunt si eu) slefuiesc pana la granulatie P500-600 maxim, pe cand in service se slefuieste mult mai fin, pana pe la P800-1000, lucru care anuleaza efectul de matuire, necesar pentru ca vopseaua sa adere pe caroserie.
Si asa apar masinile cu vopseaua desprinsa de pe caroserie:
https://www.youtube.com/watch?v=tRywmkAQqmQ
Cand am lucrat in service, am vazut multe masini vopsite in reprezentante sau chiar service-uri de afara, de putin timp (de exemplu un Sharan fabricat in 2012, ajuns la noi in 2014), de pe care se lua vopseaua fix ca in clip.
Asta se intampla si din cauza cuptorului, care grabeste procesul de uscare. Straturile de grund si vopsea nu mai raman unite, si de aici exfolierile.
Gasesti colantari si la 500 lei, dar te tin o vara.
Dezavantaje sunt multe, daca avariezi masina e mai greu de 'retusat' decat daca ai avea vopsea, se 'coace' mult mai repede decat vopseaua, iar atunci cand il vei da jos, ai de frecat masina cateva zile, sa se duca urmele de lipici.
Mai bine o vopsea 'diferita' (ieftina) intr-un garaj, decat colant...
Si in cazul vopsitului cam cat ma costa? Am inteles ceva de 1000 de euro.
Mersi de raspunsuri.O sa dau ceva mai multi bani dar macar stiu ca e un lucru bun care o sa ma tina(sper).
Gasesti si la 1500 lei, pana la 2000 lei, la garaje 'private'.
Insa la banii astia, foarte multi habar n-au sa vopseasca o masina; sunt insa si destui care vopsesc foarte bine, in garaje proprii.
De la 1000e in sus inseamna:
-vopsea preparata dupa cod original
-cabina speciala de vopsire si uscare
-pregatire pretentioasa (care scade durata de 'viata' in unele cazuri)
-garantie.
Practic, insa, daca dai de un vopsitor particular priceput, masina o sa arate la fel de bine ca si una vopsita cu 1000e, si o sa tina cel putin la fel de bine; majoritatea particularilor (cum sunt si eu) slefuiesc pana la granulatie P500-600 maxim, pe cand in service se slefuieste mult mai fin, pana pe la P800-1000, lucru care anuleaza efectul de matuire, necesar pentru ca vopseaua sa adere pe caroserie.
Si asa apar masinile cu vopseaua desprinsa de pe caroserie:
https://www.youtube.com/watch?v=tRywmkAQqmQ
Cand am lucrat in service, am vazut multe masini vopsite in reprezentante sau chiar service-uri de afara, de putin timp (de exemplu un Sharan fabricat in 2012, ajuns la noi in 2014), de pe care se lua vopseaua fix ca in clip.
Asta se intampla si din cauza cuptorului, care grabeste procesul de uscare. Straturile de grund si vopsea nu mai raman unite, si de aici exfolierile.