| robert0809 a întrebat:


Cam in 2 luni urmeaza sa imi achizitionez o masina.
Modelele care ma incanta ar fi urmatoarele: Passat B6 1.9(cel de 2.0 au auzit ca au probleme cu injectoarele), A4 B6 si Bmw seria 1 2006 ....toate diesel ma intereseaza.
As vrea niste sfaturi in ceea ce priveste consumul, pretul pieselor, asigurarea etc si calitatea masinii normal.
Dau funda pentru cel mai complet raspuns, multumesc!

Răspuns Câştigător
| mihairad a răspuns:

Eu iti recomand A4B6, il detin. re o garda foarte joasa la sol din cauza careia am tot schimbat bai de ulei...
Se mentine perfect de curbe, cu toate astea in ciuda inaltimii la sol, la capitolul confort sta excelent.
Asocierea de alb cu rosu a iluminarii interioare este foarte inspirata, efectiv simti ca e facuta pentru tine.
Ca si fiabilitate, nu am ce comenta tinand cont de infrastuctura pe care rulam. La capitolul motor sta foarte bine ca si fiabilitate, singurele probleme fiind durata de viata scurta a EGR-ului (aprox. 100000 pana la 150000 km) si faptul ca (din perspectiva personala) are distributia angrenata de curea in loc de lant.
Consumul e ok, in oras nu cred ca poate face cineva o estimare precisa, dar in afara localitatii, cu un mod de a conduce semi-sportiv, cu o viteza de 120-140 km/h si rar mai sus de atat la depasiri, consumul se situeaza undeva pe la 5, 5-6, 0 L / 100km - ceea ce pe mine ma declara multumit
Pentru a intelege performantele masinii tin sa mentionez ca in mode normal are voie sa tracteze 1, 5 tone dupa certificat, am tractat si eu de ea 1, 5 tone si pot spune ca mergea, tragea impecabil, un atuu fiind aici forta ambreiajului.
Pe langa atuuri are si parti proate ca orice masina: partea proasta e ca daca cei din fata stau foarte comod, cei din spate daca-s destul de inalti, cam au de suferit din cauza spatiului pentru picioare.
Portbagajul este destul de generos.
Cutia de viteze cu rapoarte scurte, levierul schimbatorului foarte scurt, ascuns bine in peisaj, diversele lumini controlabile din interior, faptul ca lampa de citit are lupa care directioneaza perfect fasciculul de lumina fara a deranja soferul, cele 10 airbag-uri, centurile cu capsa pirotehnica, toate acestea contribuie la ceea ce spuneam ma sus " parca ar fi facuta pentru mine"
Directia nu e una soft dar nici nu faci muschi. Model fiabil tinand cont de calitatea carburantului din Romania, pompe-duze-urile fiind inca cele originale.
Spre surprinderea mea la -30 grade a pornit la a doua cheie fara sa insist, dupa 24 de ore de stat in ger.
Te incanta faptul ca dai doar CLICK pe semnalizator si semnalizeaza singur de 3 ori.
Din perspectiva mea e masina ideala pentru varsta 24-40 ani, are sex-appeal, are forme cursive, drept dovada nu a suferit mari modificari la modelele aparute de dupa.
Probleme
Problemele generale ale masinilor ce ruleaza in Romania:
Suspensia multilink destul de costisitoare, undeva la 3000 lei pentru a schimba toate cele 8 brate din fata plus bieletele antiruliu, bieletele de directie si capetele bara directie.
Prostia pe care o poate face orice neinformat, daca a ajuns uleiul prin oarece minune sub limita... adio turbosuflanta, caz in care trebuie sa scoata din buzunar undeva intre 1200 si 1600 lei reconditionarea si manopera mecanicului.
Racitorul de motorina amplasat prost pentru strazile noastre poate fi agatat cu usurinta fiind situat sub pragul din dreapta, acesta costand undeva la 650 lei.