Eu as alege Seat-ul, in primul rand pentru ca-mi pare mai ok ca aspect. Personal BMW seria 1 arata destul de urat, cel putin aceea generatie.
Mai departe tot Seat as alege pentru ca e tractiunea pe fata, eu personal sunt obisnuit cu aceasta, si pot spune ca imi pare mult mai usor de stapanit o masina cu tractiunea fata, bine, asta e cel putin parerea mea, si e vorba despre stilul meu de condus.
Si inca un factor destul de important ar fi ca apartine grupul VAG, ce inseamna asta? In general ca vei gasi piese mult mai usor si mult mai ieftine.
Multe din piesele folosite pentru Seat se gasesc si pe VW-uri, astfel procurarea pieselor si inlocuirea acestora se va face mult mai usor, la fel si diagnosticarea eventualelor probleme.
La Seat nu imi place interiorul. Cam ce masina mi-ai sugera, pana in 6000€, sa includa toate schimburile.
Cu interiorul, asa este, ai o forma destul de aiurea.
Ca recomandare, nu stiu, avand in vedere ce am spus eu mai sus, si ce modele ai dat tu de exemplu, incep sa cred ca vrei totusi ceva mai "compact" iar asta ma face sa ma gandesc la GOLF V.
Bine, multi vor spune ca e o masina batrana, obosita care are km multi si asa mai departe, intr-o oarecare masura asa este, dar sa nu generalizam.
O alta varianta ar fi tot o Jetta din aceea perioada.
Eventual te poti axa pe un Audi A3.
Golful 5 din pacate nu se incadreaza in bugetul meu, cel de 170cai.
M-am gandit si eu la un Audi A3, 2.0, 170cai. Se incadreaza in bugetul meu, dar din cate am auzit, ar avea mai multe brate->intretinere foarte scumpa.
Da, are ceva mai multe brate, dar alea nu le schimbi in fiecare zi.
Pana la urma pui din prima brate noi lemforder, undeva la 400€, si aproximativ 100. 000km nu mai ai probleme.
Nu-mi pare ceva de speriat.
Da, dar si butoanele? Am auzit ca s-ar duce repede vopseaua de pe ele. Se schimba usor?
Si daca nu ai mai pus mana pe o surubelnita, intr-o zi le schimbi pe toate.
Deci, nu e ceva imposibil, atat e ca trebuie sa fii putin atent si sa mai ai unele "scule" care sa te ajute in demontare.
In general ma refer la un set de imbusuri, eventual niste spatule pentru demontat trimurile, si cheitele pentru scoaterea playerului, si, posibil o tubulara de 8, insa, e posibil sa faci treaba buna si cu o simpla surubelnita.
Mie cred ca mi-ar lua undeva la 3 ore sa inlocuiesc toate butoanele.
Bine, daca e sa curat si "rama" butoanelor mai dureaza inca pe atat probabil, depinde de nivelul amanuntelor.
Ok, putem vorbi in privat, sa iti arat niste anunturi, sa iti dai cu parerea care ar fi mai ok?
Cum doresti, atat timp cat este prin intermediul TPU.
De ce?
Pentru ca tu trebuie mai intai sa inveti sa conduci,sa iti dezvolti reflexele si sa iti intre in sange atentia cand te aflii la volan atat in oglinzi, la ceilalti participanti la trafic, la pietoni, la indicatoarele bordului, indicatoare etc.Sa te urci intr-un BMW de 170 de cai cand tu ai experienta aproape de zero este riscant.Este riscant pentru cei de pe margine adica pentru ca tu esti less important.Dar imi dau seama ca ce iti spun acum e frectie la picior de lemn.
Sincer, nu ma intereseaza sa "zboare" masina. Ma las greu influentat de cei din jurul meu. Intr-adevar, imi place sa o mai calc din cand in cand, dar pana la limita mea, si a aderentei.
La fata, am observat ca oricat as calca-o nu ii pierzi controlul, la spate, am condus un 320d zilele astea, 2009, facelift.
Eh, intr-o rampa(nu inclinatie mare, suficient de mica), am plecat putin mai agresiv, cu sistemele pornite (nu cred ca un 320d are mai mult decat un DTC, ma rog), si am fost nevoit sa o "redresez" si eu putin.
Salut din punctul meu de vedere daca esti incepator ar trebui sa cumperi seat leon-ul ca sa te acomodezi cu ambreiajul pentru ca la bmw ambreiajul este foarte tare daca stii la ce ma refer! sau daca esti experimentat ia-ti bmw dar bmw consuma mai mult decat seat acum este la alegerea ta sper ca am fost de ajutor
Stiu. Dar, nu prea gasesc nici-un articol mai recent despre FR 2007, cel euro4. Mi-as permite si cel euro5, 2009+, dar ar trebui sa neglijez schimburile, si poate alte mici retusuri, o zgarietura, o janta, un cauciuc, intelegi tu... leon imi place mai mult ca exterior(pare mai agresiva), dar interiorul este putin uratel(ma acomodez eu cu ceasurile alea de bord).
Dar motorul este o "fantoma" pe internet.
AcTy întreabă: