1000€ - merita mai mult pentru ca rezultatul final e mult mai misto comparativ cu o revopsire
Cele mai proaste sunt 700-1000 de lei, iar in 4 ani e crapat colantul.
Cele de calitate, dupa mintea mea, minim 2000 de lei.
O vopsitorie mai de coltul strazii e de la 3000 de lei, dar tine minim 5 ani. Exclud masinile ruginite si "vopsitorii" care slefuiesc cu sticla de apa, ca alea tin pana duci masina la spalatorie.
Mai scapi vreodata de rugina, din cate am inteles oricat ai elimina rugina tot va aparea din nou
Teoretic, scapi atunci cand tai toata tabla afectata, sudezi alta buna, polizezi totul pana la luciu metalic, si aplici din nou grunduri si vopsea.
Dar in multe cazuri, rugina iese din zone in care nu ai acces, si oricat de des ai vopsi-o pe exterior, tot va iesi rugina din interior.
Exemple: lonjeroane, pragurile in zona podelei, aripile spate in zona oalelor, rama parbrizului, hayonul.
Singura metoda prin care poti scapa de rugina ar fi sa desfaci punctele de sudura din fabrica, sa dai jos elementele exterioare, cureti elementele de structura interioara, le protejezi foarte bine, apoi cureti si elementele exterioare, si le pui la loc. Insa nu prea renteaza o asemenea lucrare, ajungi peste 2000 de euro, cat nu valoreaza masinile aflate in situatia aia.
Ma tenta sa iau un passat b6, dar multa lume se plange cu rugina.
Salut! Depinde de dimensiunile mașinii și de calitatea colantului.
In principiu pretul de învârte intre 2000 lei si 3000 lei.
Pentru o vopsire integrală e cam 1000€
FataCuChitaraMunților întreabă: