Am avut ocazia sa vad un Golf 5 de nou, dar 1.4 benzina. Pot spune ca a ajuns un cazan, cu toate ca era folosit ocazional, doar la drumuri lungi. La unul din drumurile alea, s-a prajit instalatia de aprindere (bobine+mufele lor topite). Masina avea 70. 000km atunci.
Ori iei 1.9 TDI, ori 1.8T, ori cauti alta marca.
Easte mai bun ala tdi decat fsi, asta ca motor, dar nu cred ca stii tu sau vezi tu diferenta.tdi este direct injection, pe cand fsi este sequential injection, asta daca stii ce inseamna astea.Adica tdi are injectoare ca si la diesel, bagate in cilindri, pe cand la fsi are injectoarele bagate in galeria de admisie.
Distributie pe lant? Ce conteaza, masinile au fost facute cel mai bine asa cum sunt.Si bmw are pe lant, asta inseamna ca nu-s bune?
Sfatu meu este sa o iei pe aia care arata mai bine, care are mai putini km restul fsi, tdi si alte rahaturi conteaza mai putin.
Un mic sfat, uitete sa iti dea fiscal, fara fiscal nu cumperi NIMIC, pentru ca risti sa nu o poti inscrie