Un aspirator 1.6 ramane cu puterea de fabrica (+10cp intr-o zi cu soare, sa zicem), indiferent ce i-ai face.
Fara turbo sau marire a capacitatii/compresiei, nu ajungi nicaieri.
Stric motorul daca ii atasez o turbina mica? E un citroen c4 coupe
Da, il strici.
Motoarele pe benzina, cu admisia aspirata, au niste biele, pistoane si lagare foarte slabe. Cum scoti niste putere din ele, imediat se sparg.
Ai nevoie de un motor care poate fi convertit cu usurinta la turbo, cum sunt de exemplu 1.8 benzina de la VW - bloc comun cu 1.8T, sau 2.0 de la Opel - compatibil la piese cu motoarele 2.0T (LET, ZET, etc).
Daca i-ai pus filtru sport, evacuare cu diametru mărit până la toba finala, o toba sport, și dacă mai vrei putere trebuie să scoți bani mai multi pentru a umbla in interiorul motorului pentru a avea mulțumirea necesară, dar eu unu zic că nu merită o investiție într-un motor de 1, 6, de la 1, 8 in sus simți ceva in modificări și satisfacție, baftă și mulțumire de sine în ce proiect vei vrea sa te implici,?
Si o trag pe ma ta cu ea
stiflers41 întreabă: