Straight pipe inseamna o teava de esapament aftermarket conceputa pentru performanta si sunet. Nu are nici-o alta componenta care sa obtureze calea evacurarii, performantele sunt maxime si sunetul este cel real al motorului. Avantajele le-am mentionat deja, dezavantajele sunt emisiile foarte mari.
Ca sa evitam dezinstalarea catalizatorului, putem schimba doar toba finala, acest procedeu se numeste catback.
Teava dreapta, adica fara esapament si fara catalizator asta e definitia ei, pui teava dreapta dand jos catalizatorul si toba finala si o inlocuiesti cu acest straight pipe.
Nu recomand in schimb a se proceda asa, mai ales ca catalizatorul da norma de poluare si e foarte important.
Deci ai evacuarea la masina cu tot ce tine de ea de la motor pana la toba finala. In mod normal ai vreo 2 tobe, catalizator si daca e diesel ai si DPF. a face straight pipe inseamna a elimina toate aceste elemente. Avatanjul e ca motorul elimina mai usor gazele si astfel cresc performantele putin. Poate unii o fac si pentru sunet. Dupa mine nu merita sa iti faci asa ceva la o masina normala. Eventual daca pregatesti una pentru circuit, sau ai o masina doar pentru OFF road sau asa.
Când convertorul catalitic scoate din mașină pentru a reduce contrapresiunea și crește performanța mașinii sau sub forma sexuală
Sebi200000 întreabă:
AndreiEi întreabă:
erks întreabă:
CaLyStuu întreabă: