TCM, KID Garage, Racing Code si multi altii.
Mergi doar la cei care au stand dyno, ca sa stii exact ce a facut. Nu accepta softuri cu nori de fum dupa masina, sau erori in bord.
Si vezi ca "stage" se refera la nivelul masinii, nu la soft. Nu exista stage 2-3 pe motor stock. In functie de modificarile mecanice ale motorului, dupa finalizarea softului ai acel stage. La o masina nemodificata, ramai la stage 1 indiferent ce bagi in soft. La stage 2 obligatoriu umbli la admisia de aer (ax came, turbina, intercooler). La stage 3 deja te joci cu pistoane schimbate si alte lucrari neortodoxe.
Cine iti spune ca te duce in stage 2-3 doar cu soft, e un prost in cautare de naivi.
Toata lumea o sa iti zica TCM turbo pentru ca si-au facut publicitate agresiva, dar nu uita la pomul laudat sa nu te duci cu sacul...stiu multe despre ei din recenziile avizate de pe siteurile de specialitate si nu ii recomand, pentru simplu fapt ca tot ce fac este sa dea copy paste la niste harti gata modificate de altii si percep pentru asta sute de euro > incep preturile la ei de la 400 de euro in sus, ceea ce nu ar trebui sa coste nici 1000 de lei!
Tu trebuie sa cauti un service de tuning dotat cu dyno tester si pricepere care sa faca modificari pentru masina ta de la zero, abia aceia se numesc tuneri adevarati, DAR acestia sunt putini in tara sunt de obicei cei care modifica masini pentru competitii!
In Bucuresti aveti Exelixis, dar si acestia sunt scumpi, ei stiu ca prepara masini pentru competitii, mai ales nissanuri GTR. Ei insa sunt mult mai avizati sa faca tuning decat mascaricii de la tcm care au inceput prin spatele blocului stricand ECU-urile masinilor la lume!
exelixis-chiptuning.ro
Poti vedea ce mai zice lumea avizata de pe la Bucuresti
Daca insa vrei treaba buna vezi ce fac baietii cu firme tari in tuning de pe la sibiu, Brasov, Timisoara, Arad etc acolo sunt cei adevarati care prepara masini de DRAG racing, VTM, rally etc
tractariauto întreabă: