La dublu climatronic poti programa temperaturi diferite pentru pasagerul din dreapta si pentru sofer in timp ce la climatronic programezi o temperatura pentru tot habitaclul.
Cuvantul "full" este o inventie a samsarilor, si vrea sa exprime ceva de genul "nu se poate mai dotat de atat".
Cand e full electric, inseamna ca are oglinzi, scaune, trapa, portbagaj, antena, penis, bricheta, soacra, vapor, toate actionate electric. Cand e "full climatronic", e idiot ala care a scris. Pentru ca un climatronic poate fi cu o singura temperatura setabila, cu temperatura setabila pe doua zone, sau pe patru. Daca este sa gandim dupa "full" (plin, tot), as intelege ca e climatronic mediocru cu o singura temperatura setabila, generala. Deci e cel mai sarac climatronic posibil.
Oricum, cuvantul "full" a devenit o mare porcarie in piata automobilelor, pun fraierii masini cu geamuri electrice doar pe fata, navigatie mica si nici macar plafoniera pe spate ori proiectoare de ceata, si scriu ca e full, cand modelul ala avea disponibile 4 variante de tapiterii din piele, scaune incalzite fata-spate, trapa sau panoramic, navi mare, climatronic pe 4 zone, portbagaj electric, webasto, xenon AFL, etc.
Full climatronic pare o vrajeala de samsar.
Dublu climatronic e atunci cand se poate seta temperatura pe care o da masina pe doua zone, adic, pe partea soferului si pe partea pasagerului.
Recomandarea mea e sa nu te iei dupa ce scrie in descriere, de multe ori vanzatorii fura curent, si infloresc descrierea astfel incat sa pacaleasca necunoscatorii.