In primul rand prin revizie eu inteleg verificarea si inspectarea generala sau cat mai amanuntita a masinii, din punct de vedere mecanic, electric etc
Apoi daca este cazul se recomanda schimbarea pieselor gasite ca fiind defecte sau neconforme.
Revizie poate insemna si schimbarea filtrelor+uleiului, lucru care se SAU ar trebui sa se faca anual.
Poate ca exista si revizii mult mai amanuntite, eu de ex. la masinile noi din trecut (n-am avut asa multe masini noi, dar am avut si trebuie sa ma laud ) am schimbat si placute sau discuri la revizii anuale pentru ca le-am gasit cu uzura, nu neaparat in primul an de garantie am zis asa ce se poate schimba la o revizie.
Poti de asemenea sa afli tot in cadrul unei revizii ca ai amortizoarele praf si tu sa nu stii.
De aceea eu recomand revizia sa se faca anual si sa se verifice intreaga masina (cum am spus mai sus, mecanic, vizual, electronic prin diagnoza), nu cum fac toti taranii care isi schimba uleiul prin parcare si apoi raman cu masinile in drum ca ba sonda cutare era dusa, ba nu aveau baterie, ba s-a rupt bieleta ba etc nu tatut masina trebuie investigata si cercetat, ca nu mergem pe soselile din tokio, mergem prin soselile din Ghana, aka Romania si aici se duc repede bratele, bucsele, amortizoarele etc
Cine are grija de masina cand da cheie masina porneste cine nu, o porneste impinsa
Stanmariusvasile întreabă: