Tuningul are mai multe ramuri.
Daca esti incult in ale masinilor, si vrei aspect, iei ca tot tocilarul un Golf 4 sau 5, cu motorizarea cea mai penibila, pui suspensie sport sau perne de aer, jante imense, aripi evazate, faruri de nu-stiu-care, si alte modificari mioritice care nu fac altceva decat sa reduca din intrebuintarile unei masini fara scop real.
Daca esti putin mai barbat decat un tocilar iubitor de vulzvagin, iei un seria 3 cu motor sub 2.0 ca e scump impozitul, si pui niste piese de pe 330, 325, 328... Ca sa il faci sa se invarta mai rotund la Kaufland, dupa ce strang aia carucioarele si sting luminile.
Daca esti masinist convins, cumperi in aia 5000e o masina mai adevaraciune pentru pasiunea ta (CLK, 330i, Astra OPC, Focus ST, Volvo turbo, Saab, poo-la calului), si iti bagi dupa aia tot salariul in jante frumusele, suspensie performanta (nu de pe autolux.ro), dotari de top pe care nu le-a avut din fabrica, etc.
Eu as da cei 5000e intr-o Astra J sau Insignia, dar nu neaparat. As studia bine piata, poate as lua un E220 cdi, sau alta limuzina mai OZN, pentru comunitatea ochelaristilor "tunari", care umbla cu ALH resoftat in 2018.
As incerca sa o cobor cat mai jos posibil si sa modific kitul de caroserie putin mai lat nu mult ca sa pot parca masina bine in garaj. Interiorul la culoare modificat si o gagica in fiecare parte a masinii stanga dreapta. Mecanica nu are rost so ating pentru ca nu merita
Sa fie in primul rand turbo si daca se poate pe benzina.
Pai in primul rand frane mai puternice discuri sport placute ceramice, ecu remapat, filtru aer sport, catalizator sport 200 celule, bucsaraie profi de calitate.amortizoare sport noi, si de restul benzina de 100.
Daca depaseste cam orice misca 2. 0tdi esti pe drumul cel bun.
Sa aiba jante din aluminiu ca se racesc mai bine franele.
Anvelope ce este mai bun pe piata fara niciun fel de economie.
Aspectul exterior este irelevant.
Alh -ul este un motor bun pentru tuning chiar daca este diesel.
https://www.youtube.com/watch?v=3tKsiM6ajhI&ab_channel=fajermun
Noturbina a avut probabil ghinion cu vreun model VAG ca de atunci doar scuipa pe, marcile vag.
giulianito întreabă: