| Începătorul988 a întrebat:

Ce masina imi recomandati pana in 5/6000€(sa includa taxe, schimburi, si ce mai este nevoie)
Eu personal m-am gandit la o bora 1. 9arl.
Minim 140cai. Multumesc. Cat este impozitul la 1.9 2002 150cai?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Motoarele diesel de la VW au nevoie de upgrade la turbina, daca vrei performante. Altfel spargi turbina la 10km dupa resoftare.
Daca vrei motor potent, mergi pe 1.9 CDTI/JTD/JTDm, intalnit pe Opel si Alfa Romeo. Cel cu 16v. Porneste de la 150cp, si duce usor 200-220cp, doar cu soft. E mai fiabil decat TDI.

19 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Bora e o masina depasita... Si asa era o berlina inghesuita, dar acum face deja 20 de ani, au cam toate peste 400. 000km (reali)... Cum naiba sa irosesti un asemenea buget, pe asa ceva?
Ia macar o Octavia 2 diesel, sau Vectra C.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da, dar avand in vedere cati cai suporta un motor arl... cat despre octavia, ma incanta doar motorul de 2.0 tdi 170cai, care nu gasesc in bugetul meu... am vazut pe mobile.de golfuri 5, 2. 0tdi, 170cai pe la 4000€(reparate)

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

1.9cdti sunt pe Astra H si Vectra c, nu?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Începătorul988):

Da. Cele de 150cp, cu doua axe cu came sunt performante. Mai sunt si de 120cp, cu un singur ax cu came. Alea sunt banale, nu dezvolta mare lucru.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Bun, sa inteleg ca ar trebui sa caut 1. 9cdti cu doua axe cu came, nu? Din cate stiu eu, este euro4?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Începătorul988):

Da, euro 4 cu filtru de particule.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc. Nu toate 1. 9cdti au filtru, nu?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Începătorul988):

Nu stiu sigur, s-ar putea sa il aiba toate. La Alfa Romeo, baza acestui motor are mai multe versiuni (JTD-uri), fara filtru. Dar incep de pe la 100cp, este si de 110, 140. Versiunea mai noua, JTDm, are 180cp, dar si filtru.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersi. Merita sa iau astra h 1. 9cdti decat golf 5 2. 0tdi 140/170cai?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Începătorul988):

Da, ca nu prea schimbi la ea turbine si volante, spre deosebire de TDI.
Iar 2.0 TDI e arhicunoscut pentru consumul de ulei. CDTI nu consuma ulei.
Si preturile la Opel sunt mai mici, de la achizitie pana la piese.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc mult. Ti-as da mai multe funde, ca ti-ai irosit timpul cu mine, dar din pacate pot da doar una.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Începătorul988):

Motoarele diesel de la VW au nevoie de upgrade la turbina, daca vrei performante. Altfel spargi turbina la 10km dupa resoftare.
Daca vrei motor potent, mergi pe 1.9 CDTI/JTD/JTDm, intalnit pe Opel si Alfa Romeo. Cel cu 16v. Porneste de la 150cp, si duce usor 200-220cp, doar cu soft. E mai fiabil decat TDI.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Impozitul la 1. 900cmc e in jur de 170-200 de lei, in majoritatea municipiilor. In comune e mai ieftin.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

In banii astia mai mult de un Renault Clio sau un Opel Corsa nu ai cum sa-ti iei. Daca vrei ceva decent cu motor de 140 cp mai pune 4000 Euro.

| Începătorul988 explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Tu te auzi ce zici? 9000€ pentru un 2.0 140cai? Un opel corsa e aproximativ 1500€. La 9000€ ai deja audi a4b8, audi a6c6 3.0tdi, golf 6 gtd.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Începătorul988):

Eu ma refeream la o masina cu care poti sa mergi. Daca vrei un fier ordinar gasesti suficiente. Dar alea nu-s masini.

| Caine1122 a răspuns:

Golf 5, opel asta, ford focus, passat. Sunt o gramada de masini bune in pretu ala doar ca trebuie sa stai sa cauti

| Începătorul988 explică (pentru Caine1122):

Aaa,ce motor pe focus de peste 140cai, diesel?

| Caine1122 a răspuns (pentru Începătorul988):

Ai mai multe motorizari, 2.0 si benzina si diesel

| Începătorul988 explică (pentru Caine1122):

Diesel