Masinile nu se incadreaza asa doar din punct de vedere al caroseriei!
totusi la ce te referi exact ca tine mai bine pe drum? ca este mai manevrabila, mai stabila? te anunt ca lucrurile pot diferi de la model la model chiar!
dau un exemplu etalon, Audi RS6 este un fel de break oricum am defini aceasta caroserie, nu-i stau multe masini in fata nici sport in 2 usi, nici decapotabile, nici "capotabile" etc nici in linie dreapta nici pe circuit, deci este nu doar puternica ci si manevrabila si poate functiona in orice regim de mers fie pe sosea fie pe circuit
cred ca mai mult depinde decat forma caroseriei la o masina, factorul aerodinamic si mai ales privitor la stabilitate, tractiunea si sistemele de pe ea!
Același model de mașină fie că e sedan sau break e construita fix pe aceeași platformă, același șasiu cu aceleași suspensii samd... Deci stau fix la fel.
Indiferent de caroserie, ce contează la stabilitate, manevrabilitate, este suspensia și articulația mașinii, în principal. După care contează jantele și anvelopele.
ZoLd întreabă: