Renteaza, daca circuli mult urban, adica faci multi kilometri. Altfel, caroseria Loganului nu prea rezista in timp.
Iar la condusul in afara localitatii, Logan e naspa. Nici scaunele nu sunt comode pentru calatorii lungi, tinuta de drum la viteza e dezastruoasa, iar motorul 1.2 se conduce foarte bine pana la 80-90 km/h, apoi e lesinatura totala. Nu ai cu ce face o depasire.
Daca mergi doar in oras, e super masina, nu simti ca e mic motorul.
Daca mi-as cumpara unul, as investi din prima in insonorizare (placute in portiere). Auzi cum suiera vantul, de parca n-ar fi usile inchise bine.
Am acces la un Logan 2015 (taxiu), de cand era nou, deci nu spun povesti.
Am avut si eu unul din 2009, pentru naveta mixta era super. Mecanica si electronica sunt foarte foarte fiabile, dar nu e limuzina.
Vreau sa ma tina fara investitii prea mari 2 ani. Dupa imi voi lua alta iar aceasta va ramane doar a parintilor. Momentan situatia financiara imi permite doar aceasta masina. Ma gandeam si la alte masini sh mai vechi dar nu aveau esp. Pe mine nu ma deranjeaza ca e Dacia. Spune mi si mie cum ti se par preturile la piese? Se aseamana cu cele de la Logan 1 sau sunt mult mai scumpe? Am auzit si eu ca dupa 100km/h suiera. Daca s ar putea izola cum zici tu as plati si pentru asta. Consumul cum e, in special cel in oras, Bucuresti. Eu voi circula cam 60% Bucuresti si 40% afara, in special la tara dar am tara aproape ij Ilfov. In rest de doua ori pe an sa zicem la munte si la mare. Cum ti se pare acest Logan fata de primul? Eu in acesta nu am apucat sa ma urc dar fata de primul mi se pare un mic tanc " nu e incomod in trafic, la parcari?
E mai bun decat primul, botul e mai inalt, iar asta e putin ciudat la inceput. Dar e foarte ok. Se parcheaza usor, desi pare imens, e cat ala vechi.
Consumul e mic, poate nu ar lua nici 10% in Bucuresti, fara blocaje mari. Fata de primul e mult mai rafinat. Nu-ti da impresia ca stai intr-un Logan, decat dupa ce iti obosesc picioarele (scaunele nu te sustin corect), sau dupa ce incep sa suiere usile. Pentru izolarea fonica, gasesti placi adezive cu aluminiu, sau amestec cu nisip, folosite si de alte fabrici. E diferenta imensa, dupa ce montezi de alea.
Piesele sunt ok, dar mai scumpe fata de cele pentru Opel, de exemplu.
E atat de inalt incat in poti vedea de la volan? Eu vin dupa o Dacie 1310 si ii pot vedea botul ceea ce nu se poate la majoritatea masinilor moderne. Pentru mine e un mic dezavantaj pentru ca m-am invatat sa l vad mai ales ca nu sunt nici inalt, doar 1.69. Ma gandesc sa ii pun navigatie si camera pentru mansarier. Nu e rau consumul dar ma gandesc sa ii pun totusi GPL chiar daca imi mai ia din marimea portabajului si din viteza masinii. Cat ai dat pe acele placi de care vorbesti? Legat de piese ma gandesc ca sunt mai scumpe fiind si ultimul model de Logan. Poate cand va aparea urmatoarea generatie vor scadea si preturile. Ma gandesc ca mare lucru nu se poate strica la ea cel putin la inceput fiind o benzinara si mai ales ca eu mai mult de 7-8k km pe an nu fac.
Eu nu am pus nimic, nu e masina mea. E taxiul unui prieten, si am umblat si eu de colo-colo cu el.
Asta e o solutie mai ieftina de antifonare: https://www.autolux.ro/......-fmd54369/
Si una mai scumpa: https://www.autolux.ro/......-70x50-cm/
Se demonteaza fetele de usi de pe interior, si se lipesc astea direct pe tabla, in portiere.
Daca masina e gajata, obligatoriu trebuie si CASCO.
Ratele o sa ti le spuna ei, insa trebuie sa confrunti si cu o varianta de credit bancar, s-ar putea sa iesi mai bine. 2000 de euro cat ar fi diferenta sunt usor de acoperit printr-un credit de nevoi personale fara garantie, care e mult mai simplu, zic eu.
De ex la ING primesti banii in aceeasi zi, iar rata ar fi sub 100 euro pe 2 ani, sau vreo 50 pe 4 ani.