| AlexisJohn17 a întrebat:

Salut, ce părere aveți de motorul de la golf 5, 1.9 TDI, 105 cai, an 2004. ? Probleme ale motorului și avantaje!

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

E ok motorul.
Turbina mai bubuie cand are un numar de km, iar injectoarele si cele 99999 de furtunase si actuatoare incep sa iasa din parametri, si au nevoie de un 'artist' in motoarele alea, sa-ti schimbe exact ce trebuie, si sa regleze totul. Asta il poate face un motor costisitor, din cauza manoperei.
El in esenta e un motor bun, trage bine si consuma putin. Dar trage bine pentru un Golf, Leon sau Fabia, ca daca iti iei Passat sau Octavia cu motorul ala, o sa ti se para mica puterea.
Avantajele ar fi piesele usor de gasit, si mersul placut al motorului (daca e in parametri).
Dezavantaj ai si la pret, masinile din gama VAG sunt supraevaluate pe piata, in majoritatea cazurilor, iar tehnologia TDI a cam ramas in urma cu o generatie, fata de marcile concurente.

| AlexisJohn17 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersi frumos, pe la asta m-a.m gândit și eu, ca eu inițial am zis sa iau pe benzina un 1.6 dar am auzit ca nu prea e optim motorul; ca trage greu de mașină dar în schimb nu prea vreau ceva pe motorina din gama golf ca sunt foarte complicate motoarele și când pica pe ea, pica nene. acum mai ma gândesc și crede ca o sa merg pe un 5 pe benzina

| OldSoul a răspuns:

Te referi la bkc, ei bine, este un motor ok.
Acum desigur, probleme pot exista la orice masina.
Unele din probleme le-a enumarat colegul mai sus.
Si, desi cand le citesti poate parea ceva de speriat, daca apelezi la un cunoscator, sunt mult mai usor de diagnosticat si de remediat eventualele defectiuni decat daca ai avea o masina generatie mai noua, care, poate iti indica ceva mai multe date pe diagnoza, dar sunt pline de senzori, de eventuale belele.
Si sincer, cat iti iei o masina din aceea perioada, te poti astepta sa mai fii nevoit sa bagi bani in ele.
Turbina, volanta, injectoarele, pot sa mai pice, dar nu le schimbi in fiecare zi, nu e ceva de speriat.
Tot ce conteaza e sa stii sa alegi o masina cat sa nu ai parte de toate problemele.
Daca verifici masina, stii cam ce e cu injectoarele, cam in ce stare e turbina, si iti dai seama si de volanta daca e pe duca sau nu.
Daca nu vrei probleme, aia e, iti iei un SDI si Doamne ajuta in depasiri.