Tabla este "slaba" Pentru ca este foarte subtire, asta ca sa reduca din costurile de productie, la fal ca si restul constructorilor de masini. Daca e sa compari un BMW din 95 cu unu din 2015 o sa vezi o diferenta imensa in calitatea materialului de productie. Oricum Dacia produce masini ieftine si usor de intretinut. Sunt perfecte pentru conditiile noastre de drum.
Toate masinile au tabla slaba, nu se mai fac tancuri... nu vad cu ce te ar deranja
E subtire, dar indoita din cap, si cu protectie anticoroziva ok.
Eu am avut unul din 2009, si n-avea nici o urma de rugina, la cel 400. 000km.
Am in familie si unul din 2004, intr-adevar, are mici gaurele pe toate portierele, l-a facut un alt vopsitor din oras, si acum, dupa un an, rugina e aproape la loc.
Rugina se poate 'evita', daca iti doresti, folosind tratamente cu ceara, in special in cavitati (interiorul portierelor, paguri, lonjeroane, partea exterioara a podelei), dar si pe exterior, si cu ocazia asta ii dai si un aspect de "polish", si nu mai sta apa pe ea.
Loganul 2013 imi place mult, chiar daca ideile de design sunt cam furate, a iesit o masina frumusica tare.
Mie mi-ar fi placut insa, daca adaugau si niste motoare mai potente, cum ar fi 1.8 16V benzina, care e prezent de multi ani pe Megane.
Desi, motorizarile actuale de la Logan sunt foarte ok, iar pentru clientii care vor ceva mai premium, exista Renault.
La clio-ul meu din 2014 tabla e la fel de groasa ca pe un golf 5. Asa ca nu e mare diferenta intre producatori.