Sunt masini aproape de premium. Mult mai comode decat Volkswagen, de exemplu.
Din pacate, gasesti greu mecanici care sa se priceapa cu adevarat la ele.
Au si motoare bune, si rele.
Un exemplu rau ar fi 2.0 TDCI.
Alte probleme frecvente sunt pompele de injectie la 1.8 TDCI, care se strica relativ repede, si baga resturi de metal si ceramica in injectoare (deci schimbi 4 inj+pompa, sari de 2000 lei), turbinele de la 1.6 TDCI care cedeaza din cauza unui mic fltru pe conducta de ulei, si calculatorul ECU de la 1.8 TDDI, care se arde brusc, si te lasa in drum (e 200-400 lei).
Parerea mea este ca merita, au un pret mult mai bun pe piata, spre deosebire de alte marci, cu probleme similare, la care platesti mai mult pentru ca au reclama mai buna (vw, bmw, etc).
Eu zic ca mtoarele ford sunt cele mai bune, cele mai fiabile, polueaza putin, au vana in ele tot ce iti doresti de la un motor, funda?
Are cateva masini bunicele, in rest masini pentru saraci, sau masina poporului cum zic unia . Degeaba zic unia cas bune ca nu stiu ce.Treb sa conduci, apoi o masina nu sta doara intr-un motor nu? De aia ii zice masina, altfel il spunea tractor dar si tractoarele din ziua de azi pfff trebuie sa aiba de toate.Fordu face masini mai bune de munca, acolo nu conteaza ce s e strica cand se strica, compania plateste are balta peste de aia fordu si alte marci sau axat pe acest segment, companiile baga la greu.Ma uitam acum au bagat astia de la Ford VAN-urile astea Tranzit, ma refer le-au bagat in america, pana acum fordu nu avea in america VAN-urile astea. Aveau alte modele si nu prea bine vazute, erau similare cu cele de la Chevrolet dar Chevrolet erau mai bine vazute.Acum au venit cu astea Trnzit si e jale toata lumea si-a luat Ford Trnsit nou toate firmele numai de astea cumpara de la cele mici, de fapt aici cele mici erau numite Transit, acum le-au numit transit si nu mai stiu cum si astea mari is Transit. Apoi fac vanzare cu truckurile de munca, la fel companiile le cumpara, sau truckuri personale si alea is bune cas f mari si omu o foloseste mai putin, deci nu-s asa de pretentioase.Cu astea mici fordu e vazut bine cu Mustangu in rest numa trotinete
Ma rog eu le compar cu alte branduri.Sa faci ceva f bun e greu dupa sal vinzi, pretu la o masina de calitate este f mare. Daca te uiti la vanznari la Mercedes, la Audi sau la BMW, cate masini vand brandurile astea si cate vinde fordu, sau Toyota.Nui vorba aici de nume este vorba de calitatea acestor masini.Mercedes dupa mine si dupa f multi cunoscatori, bine nu ma includ pe mine, doar spun ca si eu cred, dupa ce am lucrat la cateva masini, deci mercedesurile is cele mai de calitate masini din lume.Numele nu pentru aia platesti, platesti pentru materiale, pentru calitate.
Depinde ce Ford, daca este vorba despre segmentul European is destul de OK, nu sunt cele mai fiabile dar ca si calitate-pret lasa de dorit. Segmentul American este bun, pret-calitate ii decent, dar unde este bun Ford american ii la raportul pret-performanta, daca planuiesti sa iti iei Ford, cumpara american pentru ca in Europa ofera doar niste hatchback-uri care nu sunt nici macar decente in comparatie cu competitia.
Cel de 1.6 are filtru pe conducta de ulei, care duce la turbo?
Nu am inteles asta. Msk.
Ala se schimba sau cum se face cu el sa prelungesti viata turbinei?
Skz ca te intreb, nu am auzit de asta pana acum. Msk mult.
E o sita, ce se cam infunda, iar mecanicii nu prea stiu de ea.
Din cauza asta cedeaza multe turbine, raman fara ungere.
Hopaa. Am mai auzit si pe asta.
Msk frumos de raspuns.
Începătorul988 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: