Amandoua motoare pe care le-ai enumerat is la fel de fiabile, acum depinde de tine si de confortul pe care vrei sa-l ai, eu am fost posesor de multe Renault-uri/Dacii, masini excelente pe scurt, Megane II in mod special are probleme destul de mari la partea de electronica, dificil de schimbat becurile la farurile din fata, iar inchiderea centralizata extrem de temperamentala, vorbind de motorizari, motoarele diesel de la Renault sub 2007 au injectoare foarte fragile, si nu prea sunt impacate cu motorina de slaba calitate, desi de la 2008 in sus nu mai sunt probleme serioase, 1.5 DCi-urile sub 90 cp nu au volant cu masa dubla ceea ce te ajuta enorm cand vrei sa schimbi ambreiajul ( costuri mici la fel ca la benzina, 1.6-le benzina e un motor simplu cu fiabilitate uriasa, un motor al carui design e compatibil 100% cu instalatiile GPL, daca ii oferi intretinerea adecvata tine mult si bine, 1.6-le benzina nu s-ar merita cumparat fara instalatie de gaz din cauza ca este cam gurmand am avut motorul asta pe un Megane III si sub 10 urban nu scotea asta raportat la un trafic destul de fluent. Revenind pe subiect amandoua motoare is excelente, Megane II are probleme generale cu electronica asa ca te sfatuiesc s-o verifici bine si sa nu cumperi cel mai dotat model (dotari extra+varsta=probleme) /Te sfatuiesc sa mergi pe Renault benzina+gaz, nu vei regreta, acum daca nu iti pasa prea mult de calitatea materialelor interioare iti sugerez sa te indrepti spre un Renault Symbol de generatia a 2-a, e genul de masina cu an mai recent la bani putini
Ia-ți un diesel decât o bombă cu gaz petrolier lichefiat secănd, antică și pe roți
Personal iti recomand benzina+gpl, gpl-ul fiind o solutie buna pentru naveta si nu iti recomand motorina deoarece costurile la o masina pe motorina sunt mult mai mari, iar aceste vehicule au o vechime si pot pica ceva, la benzina mai mergi, insa daca iti pica turbina la tdi sau alte subansamble nu mai poti merge, nu te mai lua dupa cei ce zic ca gpl-ul e bomba, deoarece butelia aia de gpl este din otel si se umple doar 80%, in cazul unei avari sa aiba loc sa se dilate.Desigur cand o cumperi sa faci o revizie la insalatia gaz, dar si la motorul vehicului. Eu zic din propria experienta ca am un motor 1.6+gpl la un logan si e ok.
Salut. Vezi un Skoda fabia 1.4 TDI 2008 Break. Asa am luat pentru un amic cu 2000 euro. In varianta de 70cp fara DPF e foarte fiabil motorul si poti scoate consum de 4 afara. Plus, fiind pe aceeasi platforma cu Polo ai piese si mecanici peste tot.
Mai degraba optezi pentru renault megane 1.5 dci. Am renault megane din 2012 si consuma undeva la 4 litri in afara, este fiabila, si ai avantaje.
Dezavantajele pe un motor de benzina e ca, benzinarul consuma de rupe, cat ii dai, atat iti papă. Pe gaz nu prea ai ramdament, este mai ieftin, asa este dar nu este si sigur. Trebuie revizie facuta in fiecare an plus verifiacre instalatie gpl. Motorina e poluanta dar iti faci treaba cu masina. Si e si mai ieftina decat benzina? 6 lei aia premium la petrom. Astazi 2 sept.
Lubeniță38900 întreabă: