S-line, este vorba doar despre un prag al "dotarilor".
Cele S-line au in general mai multe dotari.
La noi se gasesc multe masini cu pricizarea ca sunt s-line, dar multe din ele nu prea au nici o treaba cu s-line, pur si simplu vanzatorii (cel mai adesea samsarii) cumpara niste embleme cu S-line le lipesc pe bandouri pe grila, si gata masina "s-line" dar in realitate, masina nu are nici o treaba cu S-line.
Acum sa revenim, in general, cand o masina este S-line, are din start suspensie sport de fabrica, este mai joasa cu 2-3 cm fata de suspensia standard.
Aceea masina are interior de s-line, scaunele de s-line sunt putin mai sport, au lateralele mai "mari" pentru o sustinere mai buna a soferului/pasagerului.
Dotarile in general sunt ceva mai multe, gen Pilot automat, Navigatie, Xenon, depinde.
Si acum, cel mai rar, e vorba de kit-ul din exterior, aici ma refer la bari/praguri/ codita portbagaj.
Cele S-line, au bandourile inferioare de la praguri mai mari, mai bombate oferand masinii un aer mai sport, totodata acele masini au cel mai adesea si o codita pe haion, cel putin la cele berline, si cel mai adesea vin din fabrica cu jante de dimensiuni mari, maximul acceptate.
Cam asta este treapa despre echiparea s-line, pe scurt este un prag de doatari, cum este highline, la VW, AMG la Mercedes, sau M la Bmw, este o masina cu mai multe dotarii decat restul gamei, si respectiva care arata cel mai bine.
Deci S-line, interior sport+mai multe dotarii+ kit exterior.
Cat despre S4, asta deja e alta mancare de peste.
Este vorba despre varful de gama al Audi, este vorba de o masina care cel mai adesea are toate dotariile posibile, o masina cu motorizare mare, si multi cai putere, cu kit interior si exterior cu mult mai sport decat cel de s-line, si desigur, toate acestea vin cu un pret pe masura, unul foarte ridicat.
Audi A4 este A4 iar Audi S4 este S4.mai sunt audi A4 s line asta e tot A4 doara ca are cateva chestii sport, cum ar fi bumperu, sau mai stiu eu ce roti si alte chestii de genul asta nimic mai mult.S4 este S4 asa se numeste.
Nu stiu daca scrie ceva in acte, dara poti verifica tu.Masina daca este Sline ar trebuie sa aiba volan sport, deci cauti la modelu ala cum e volanu normal si cum e volanu sport. Apoi Bumperu e sport si ala fata de normal, la fel cauti poze cu masini ca alea tale din anul ala si vezi cum e una normala si una sport.Ala ce avut masina nu putea sai schimbe la o masina normala atatea chestii, ma refer volan, ala vine cu airbag, si ce mai e acolo un calculator care trebuie programat si etc, deci ar fi bagat f multi bani sa o faca el Sline.Deci te uiti la volan, la bumper fata spate, ce ar mai fi farurile cred ca daca e sport are bumper sport ce inseamna ca si farurile is altfel decat la normala.Hai ca roti putea sa pun el de care or fi, alea oricine o poate face.
Cred ca ar fi bine sa cauti dupa VIN nr masinii ala din geam, sa cauti la fabricant sau ceva siteuri care descrie masina dupa VIN.Aia nu te mint si asa stii sigur cum e.
Audi A4 S-line nu este același lucru cu Audi S4.
Audi A4 S-line este un Audi A4 cu câteva upgrade-uri cosmetice plus suspensii și jenți mai performante.
Audi S4 este radical mai performant, în primul rând datorită motorului mult mai puternic.
Audi S Line este varianta de top a fiecarui model Audi. Costa mai mult cu cel putin 3.000 de euro si include roti mai mari, de aliaj, spoilere fata si spate mai sportive, suspensii sport, faruri cu xenon sau led si scaune din piele. Exista a4 s line, a5 s line si a 6 s line.
RS inseamna racing sport si difera de S-line prin faptul ca S line este mai accesibil si imbunatatit de obicei la motor iar RS merge mai, mult pe forta bruta, nu pe comfort. Deci RS e varianta cea mai sportiva a fiecarui model audi. Varianta cea mai imbunatatita, eleganta si comfortabila este S-line!
Calin_Marius_1994 întreabă:
spi întreabă: