Deja raspunsul sta in faptul ca este in 2 timpi, motocicletele alea nervoase care trezesc cartierul sunt in 4 timpi. Deci nu vei scoate un sunet foarte sportiv dar solutia poate fi intr-adevar o toba finala sport, va schimba mult tonalitatea
Incearca sa ii iei toba jos sa vezi cum suna. Daca iti place iti cumperi alta toba si dai gauri in ea. S-ar putea sa ai probleme cu politia dupa aia.
Un motor in 2 timpi e mult mai al dracu sa zic asa decat unul in 4 timpi. Problema aici e capacitatea cilindrica, e motor foarte mic, ar trebui sa pui un 80 90cc un carburator mai mare un esapament cu camera de rezonanta mai ingusta si daca poti sa maresti putin transferele mai bine. Ar trebuii sa inlocuiesti magneto'ul cu un rotor serios si o bobina fara limita de RPM. Dupa da, o sa ai sunet ''sportiv''. Motoarele in 2t nu o sa sune niciodata gros cum suna un 4t, dar sunt mult mai nervoase. Oricum, ai de schimbat multe lucruri ca sa fie cat de cat puternic, undeva la 15 20cp. Iesi mai ieftin daca iti cumperi un motor de 125 2t. Am vazut motoare de 700cc 2t de 180cp, motoarele astea au mult potential dar costa.