Scoti din viteza, si tii piciorul pe frana. Daca ai timpul afisat, poti trage frana de mana, daca dureaza mult. Daca nu ai timp afisat, mai bine stai cu piciorul pe frana, sa dureze mai putin punerea in miscare.
Cu piciorul de ambreaj in teorie nu se sta, ca "se uzeaza rulmentul de presiune". In practica insa, eu n-am vazut nici macar o masina cu rulmentul de ambreaj stricat, si placa sau discul bune, iar cand se intervine, se schimba tot kitul.
Nu cred ca are nici pe ma-sa daca stai cu piciorul pe ambreaj.
Niste idioti scosesera o teorie cum ca n-ai voie sa mergi pe liber, ca se invarte nu-stiu-ce in cutie... Ce noutate pentru ei, ca in cutie "se invart chestii".
In primul rand scoti din viteza dupa care nu te mai atingi de ambreiaj pana pleci. Pentru mai multa siguranta poti sa stai si cu picioru pe frana (sau sa tragi frana de mana)
In timpul daciei 1300 profesorii iti spuneau sa scoti din viteza si sa tii piciorul pe frana.
in ultimii ani nu trebuie sa mai scoti din viteza. pui viteza1 si de asemenea tii piciorul pe frana. asa nu pierzi timp cand semaforul se schimba in verde. asa se castiga fluiditate in trafic.