Ca e diesel, ca e benzina plecarea de pe loc se fac fix la fel, dai drumu la ambreiaj si concomitent apesi acceleratia. Diferenta la benzinar e ca trebuie sa apesi ceva mai tare acceleratia.
Schimbatul vitezelor se face in functie de stilul de condus si de motorul masinii, la un benzinar mare poti schimba si la 5000ture daca vrei putere maxima
La benzinar nu prea poti pleca in relanti, asta e singura diferenta. Ridici ambreajul si apesi acceleratia cand incepe sa plece de pe loc. Cam asa se face, in mare.
Vitezele se schimba in functie de masina, sofer si conditii. La un motor mic, condusul normal e cu schimbat peste 3000rpm, pana pe la 3500rpm. La motoarele ceva mai mari, se schimba chiar si putin peste 2000rpm.
Conteaza si cum mergi. Cand te bagi intr-o depasire pe un drum cu o banda pe sens, nu mai schimbi ca mosulica la 2200rpm, te duci si peste 4000rpm daca e nevoie, sa te misti repede.
liviunm întreabă:
George18011993 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: