Normal. Pe vremuri un unchi al meu avea Trabant si, impreuna cu vecinul, faceau excursii cu trabantul (fiecare cu al lui). Vecinul si-a modificat Trabantul si i-a pus un motor foarte puternic. Omul era un mecanic desavarsit. La un moment dat mergeau la mare si i-au depasit niste tineri care au inceput sa rada de ei. Vecinul unchiului meu a accelarat si i-a depasit de s-au dat tinerii jos din masina si se uitau cu uimire dupa Trabant. Deci daca pe vremea lui Ceausescu se putea acum cu atat mai mult.
Practic normal ca se poate pune.
Am mentionat in paranteza,, omologare"
Il omologheaza la RAR?
Atata timp cat motorul este suportat de sasiu, este facut dupa regulile lor, normal ca-l vor omologa.
Citeste: https://www.rarom.ro/? page_id=617
Bine ar fi...da eu din cate stiu nu se mai poate de cativa ani.
Normal ca o sa merg si la Rar sa fiu sigur 100%
Revin cu fundă dacă e
Mersi
Iti dau link-ul inca o data ca TPU l-a modificat aiurea. https://bit.ly/3AiBnGd
Asa da.
Ca nu intelegeam nimic...
Merg oricum maine sa vad exact
Am banuit! In cazul asta sa fii atent sa stergi pauzele din Link si va merge. Mai sunt unii care pun semne de punctuatie dupa link. Si alea se pot vedea daca stergi ultimul semn.
Nu ar fi mai bine sa face ti o vizita la un service auto si sa îi întrebati pe ei? Ei sunt singurii care stiu, si daca va si pune motorul pe masină sunteti cineva.
La service am fost azi, se poate fara probleme.
Dar la RAR nu stiu
Da, se poate.
În România se omologhează destul de ușor, respectând câteva condiții legate de service-ul ales, norma de poluare și puterea motorului.
Multumesc.
Si cum aflu condițiile legate de service-ul ales, norma de poluare și puterea motorului?
Service-ul trebuie să fie autorizat pentru schimbare motor, iar motorul trebuie să fie montat cu piese auxiliare omologate. Mai simplu spus, trebuie să iei un motor de pe același model de mașină, ca să intre la fix, fără improvizații.
Norma de poluare trebuie să rămână la fel, adică dacă mașina avea motor euro 4, tot euro 4 trebuie să fie și noul motor. Nu știu dacă ai voie un euro 5, posibil să ai voie. Dar euro 3 sigur nu, adică o normă inferioară.
Puterea trebuie să fie cu cel mult vreo 20% mai mare. Adică dacă a avut 100 de cai motorul dinainte, îl poți înlocui cu unul de cel mult 120 de cai. Asta din motive de siguranță (structură, frânare și comportamentul mașinii la viteză).
Am inteles.
Mersi de informatii
O sa ma incadrez, ca o sa pun un motor apropiat ca si capacitate etc, doar ca diesel
MariusF23 întreabă:
Num3Ascuns întreabă:
Num3Ascuns întreabă: