țava neagra e motorisca iar țava verde e benzina. Bagi țava verde in rezervor cand masina e pe benzina si țava neagra cand masina e pe motorisca. Orice oligofren stie care masina e pe benzina si care e diesel, eu nici nu citesc ce scrie pe rezervor. La masinile pe care le-am condus eu toate capacele de la rezervor erau negre deci nu exista nicio regula de culoare.
Eu sunt la inceput si nu am avut tangenta cu caracteristicile masinilor pana acum cateva saptamani,dar aia mi-a intrat in instinct,deja le sti pe toate,aproape,mai sunt si cateva masini ciudate la care habar-nai,dar te mai ajuta si zgomotul motorului,Capacelul ala dinauntru care se deschide automat cand introduci pompa era verde,Faza o fost ca au intervenit mai multe chestii si nu am mai stiut ce carburant dorea,dar in majoritatea cazurilor iti dai seama care ce rezervor e,Ce ai spus tu,e adevarat,sunt si negre,dar arata identice cu cele verzi,Alea de motorina sunt mai largi gaurile sau au un fel de "gat" in care bagi pompa, si tot e unsa cu negru in fata dupa ce ai deschis busonul.
Deci capacelu din interior ala verde de care ziceam, era identic cu cel negru mentionat de tine, In fine, fie ce o fi.
Se strica si motoarele pe benzina daca le alimentezi cu motorina si motoarele pe motorina daca le bagi benzina! Nu alimentati in stare de ebrietate!
Am uitat un amanunt, constructia rezervoarelor masinilor mai noi pe benzina este facuta antiprost, mai greu se pot alimenta cu motorina! Doar neatentia graba, sau starea de ebrietate te pot face sa alimentezi cu benzina un diesel!